KudoZ home » French to Polish » Transport / Transportation / Shipping

emballages ménagers

Polish translation: opakowania z gospodarstw domowych


18:48 Oct 25, 2006
French to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping
French term or phrase: emballages ménagers
mam mało konktekstu
Distinction entre emballages ménagers et industriels
i
emballages ménagers primaires
xxxbrabatka
Polish translation:opakowania z gospodarstw domowych
Explanation:
wydaje mi się że bardziej chodzi o to, tak jak ordures menageres = odpadki z gospodarstw domowych..
Selected response from:

Grzegorz Kurek
Poland
Grading comment
dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2opakowania AGD
Maciej Andrzejczak
3opakowania z gospodarstw domowych
Grzegorz Kurek


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
opakowania AGD


Explanation:
kolorowa, stretch, opakowania AGD, transportery, skrzynki, butelki PET po napojach, zderzaki samochodowe), stłuczki szklanej (stłuczka opakowaniowa, ...
www.kometal-recykling.com.pl/oferta.html - 9k -

Maciej Andrzejczak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bezowski
2 hrs

agree  Ossetta
14 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
opakowania z gospodarstw domowych


Explanation:
wydaje mi się że bardziej chodzi o to, tak jak ordures menageres = odpadki z gospodarstw domowych..

Grzegorz Kurek
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
dziękuję bardzo