KudoZ home » French to Romanian » Accounting

retraitement

Romanian translation: retratare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:retraitement
Romanian translation:retratare

17:32 Jun 14, 2005
French to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
French term or phrase: retraitement
este vorba despre introducere pe calculator de documente contabile
nim
retratare
Explanation:
Cred ca e ok retratare, sint mai multe site-uri pe google in care se vorbeste de retratare in contabilitate
Selected response from:

Diana Ionescu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3retratareMaricica W.
4 +1retratareDiana Ionescu


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
retratare


Explanation:
previzibil :)

Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxMihai Badea
19 mins

agree  Cristina Butas
14 hrs

agree  Andrei Albu
14 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
retratare


Explanation:
Cred ca e ok retratare, sint mai multe site-uri pe google in care se vorbeste de retratare in contabilitate

Diana Ionescu
Romania
Works in field
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxMihai Badea: Când suntem de acord cu un răspuns dat de un coleg, este suficient să dăm agree :-)
3 mins
  -> scuze, din neatentie am dat raspunsul unde nu trebuia