KudoZ home » French to Romanian » Agriculture

pick-up

Romanian translation: (mecanism) colector


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:pick-up
Romanian translation:(mecanism) colector
Entered by: Valentin Cirdei

13:12 Mar 9, 2007
French to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture / presse à balles (rondes)
French term or phrase: pick-up
De ceva vreme mă lupt cu nişte utilaje agricole. Inculpatul de mai sus e o presă de balotat, cu dispozitivul respectiv. Am câteva idei, dar niciuna nu e verificată.

"Le pick-up ramasse la matière à presser."
Valentin Cirdei
Romania
dispozitiv de cules
Explanation:
dispozitiv de cules
sau
mecanism colector
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
Mulţumesc, eu mă gândisem la ansamblu colector.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1dispozitiv de culesCristian Nicolaescu
3greblă rotativă (de adunat)
Monica Tuduce


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dispozitiv de cules


Explanation:
dispozitiv de cules
sau
mecanism colector

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mulţumesc, eu mă gândisem la ansamblu colector.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Daraban: mecanism colector
5 mins
  -> mulţumesc

36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
greblă rotativă (de adunat)


Explanation:
Poate aşa ceva?
http://www.zetor.ro/Greble Rotative.htm

Deşi e o mare diferenţă faţă de:
http://www.machinerie.com/diramass.htm




Monica Tuduce
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian