KudoZ home » French to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

exceptionnel (in context)

Romanian translation: din ratiuni exceptionale


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:exceptionnel (in context)
Romanian translation:din ratiuni exceptionale
Entered by: Nina Iordache

16:21 Jul 10, 2008
French to Romanian translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / general
French term or phrase: exceptionnel (in context)
des raisons exceptionnelles
Aura Cherecheș
din ratiuni exceptionale
Explanation:
EXCEPTION'AL, -Ă, excepţionali, -e, adj. 1. Care face, care constituie o excepţie, care iese din comun; deosebit.

Desi care ar fi contextul mai larg, va rugam?

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-07-10 16:28:31 GMT)
--------------------------------------------------

ar merge si din motive iesite din comun, depinde de context

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-07-10 16:32:49 GMT)
--------------------------------------------------

Da, este foarte bine, e mai elegant asa: din ratiuni exceptionale.

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2008-07-10 16:43:55 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc si eu, succes!
Selected response from:

Nina Iordache
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2in cazuri exceptionale
Cristina Costin
4 +1din ratiuni exceptionale
Nina Iordache


Discussion entries: 1





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
in cazuri exceptionale


Explanation:
in situatii speciale/de exceptie

Cristina Costin
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monica Tuduce: Evident :)
4 mins
  -> multumesc Monica!

agree  Ioana Daia
3 hrs
  -> multumesc Ioana!

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
din ratiuni exceptionale


Explanation:
EXCEPTION'AL, -Ă, excepţionali, -e, adj. 1. Care face, care constituie o excepţie, care iese din comun; deosebit.

Desi care ar fi contextul mai larg, va rugam?

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-07-10 16:28:31 GMT)
--------------------------------------------------

ar merge si din motive iesite din comun, depinde de context

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-07-10 16:32:49 GMT)
--------------------------------------------------

Da, este foarte bine, e mai elegant asa: din ratiuni exceptionale.

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2008-07-10 16:43:55 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc si eu, succes!

Nina Iordache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Multumesc pentru promptitudine. Clientul imi acorda doar 20 de min


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radu DANAILA
2 hrs
  -> Multumesc frumos, Radu!