KudoZ home » French to Romanian » Bus/Financial

commissaire aux apports

Romanian translation: revizor contabil / expert contabil


07:08 Jul 11, 2002
French to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial
French term or phrase: commissaire aux apports
personne chargee d'evaluer des apports lors de la modification du capital social d'une societe. En anglais, special auditor for company formation.
ovidias
Romanian translation:revizor contabil / expert contabil
Explanation:
Corespunde cu termenul englez: auditor.
Selected response from:

Péter Tófalvi
Hungary
Grading comment
as merge pe revizor contabil, multumesc
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5persoana insarcinata cu evaluarea aporturilor la capitalul socialMaricica W.
4revizor contabil / expert contabil
Péter Tófalvi


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
persoana insarcinata cu evaluarea aporturilor la capitalul social


Explanation:
Nu exista o asemenea institutie in dreptul comercial roman. legea 31/1990 enumera (art. 8 lit.e))intre elementele de continut ale contractului de societate comerciala si "modul de evaluare" a aporturilor. ca urmare, modalitatea de evaluare a aporturilor este lasata la alegerea societarilor, neexistand o persoana insarcinata cu evaluarea acestora.

Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 72

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
revizor contabil / expert contabil


Explanation:
Corespunde cu termenul englez: auditor.

Péter Tófalvi
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 7
Grading comment
as merge pe revizor contabil, multumesc