KudoZ home » French to Romanian » Bus/Financial

Caisse de Retraite Interentreprises & Caisse de Prévoyance

Romanian translation: casa de pensii inter-intreprinderi si casa de prevedere...


10:03 Mar 27, 2003
French to Romanian translations [Non-PRO]
Bus/Financial
French term or phrase: Caisse de Retraite Interentreprises & Caisse de Prévoyance
Vous êtes affilié a la CRI (Caisse de Retraite Interentreprises) et à la Caisse de Prévoyance.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
Romanian translation:casa de pensii inter-intreprinderi si casa de prevedere...
Explanation:
casa de pensii... este o "cooperativa", iar casa de prevedere...e o soc. de asigurari pt. riscuri profesionale
Selected response from:

raulciceu
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5casa de pensii inter-intreprinderi si casa de prevedere...raulciceu
2fond universal de pensii si casa de ajutor reciproc
Andrei Albu


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
fond universal de pensii si casa de ajutor reciproc


Explanation:
.

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 157

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
casa de pensii inter-intreprinderi si casa de prevedere...


Explanation:
casa de pensii... este o "cooperativa", iar casa de prevedere...e o soc. de asigurari pt. riscuri profesionale

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 16