KudoZ home » French to Romanian » Business/Commerce (general)

bordereau de remise

Romanian translation: borderou de (pentru) remitere


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:bordereau de remise
Romanian translation:borderou de (pentru) remitere
Entered by: andreea irimia

08:40 Nov 12, 2007
French to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
French term or phrase: bordereau de remise
Impression d'un bordereau de remise des transactions

Din pacate contextul nu este prea generos:(
Multumesc.
andreea irimia
borderou de (pentru) remitere
Explanation:
După părerea mea, este vorba despre acest sens al verbului „remettre”:
B. − Mettre aux mains, entre les mains de quelqu'un; confier, donner, laisser à quelqu'un.
1. Mettre quelque chose ou quelqu'un à la discrétion, en possession, au(x) soin(s) de quelqu'un.

Este vorba despre borderourile privind diferitele tranzacţii bancare (de ex. cecuri) ale unei societăţi, care pot fi imprimate din programul de contabilitate.

”Bordereau de remise de chèque
· Edition depuis le relevé de compte d’un bordereau de remises de chèques déposés sur une période, pour un compte ou pour tous les comptes.”
http://www.b-association.com/print.php?sid=10

http://209.85.129.104/search?q=cache:VsdwhtpJ2joJ:www.cedric...
”6.1.3 Impression du ***bordereau de remise***
L'activation de la touche Imp. Bordereau provoque l'édition d'un
***bordereau de remise*** que vous pouvez faire parvenir à votre banque.”

http://www.sosinformatique.com/pages/pro_cegid.php

Eventual, Borderou conţinând tranzacţiile remise băncii
Selected response from:

Monica Tuduce
Luxembourg
Grading comment
Merci mult:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2borderou de (pentru) remitere
Monica Tuduce
5borderou de depunere (de numerar, de exemplu)
Nina Iordache
3borderou de vânzare (încasare)
Cristina Butas


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
borderou de vânzare (încasare)


Explanation:
Ar putea fi vorba despre asta

"Pièce comptable qui accompagne un paiement ou le versement d'une somme et qui en précise l'objet, la provenance ainsi que la destination. "
http://grandictionnaire.com/btml/fra/r_motclef/index1024_1.a...


    Reference: http://www.rubinian.com/dictionar_detalii.php?id=839
Cristina Butas
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
borderou de (pentru) remitere


Explanation:
După părerea mea, este vorba despre acest sens al verbului „remettre”:
B. − Mettre aux mains, entre les mains de quelqu'un; confier, donner, laisser à quelqu'un.
1. Mettre quelque chose ou quelqu'un à la discrétion, en possession, au(x) soin(s) de quelqu'un.

Este vorba despre borderourile privind diferitele tranzacţii bancare (de ex. cecuri) ale unei societăţi, care pot fi imprimate din programul de contabilitate.

”Bordereau de remise de chèque
· Edition depuis le relevé de compte d’un bordereau de remises de chèques déposés sur une période, pour un compte ou pour tous les comptes.”
http://www.b-association.com/print.php?sid=10

http://209.85.129.104/search?q=cache:VsdwhtpJ2joJ:www.cedric...
”6.1.3 Impression du ***bordereau de remise***
L'activation de la touche Imp. Bordereau provoque l'édition d'un
***bordereau de remise*** que vous pouvez faire parvenir à votre banque.”

http://www.sosinformatique.com/pages/pro_cegid.php

Eventual, Borderou conţinând tranzacţiile remise băncii

Monica Tuduce
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Merci mult:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dano7o3
37 mins
  -> Merci

agree  ClaudiaDragomir
45 mins
  -> Merci

neutral  Nina Iordache: Nu prea multe hituri si nici exemplu in limba romana ...
3 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
borderou de depunere (de numerar, de exemplu)


Explanation:
Remise inseamna depunere in acest domeniu. Verificati pe google, exista si un model. este un document insotitor de enumerare a altor documente de plata.

Example sentence(s):
  • borderou de depunere la trezorerie a incasarilor

    Reference: http://www.decid.pub.ro/p3.pdf
    Reference: http://www.mondosoft.ro/netxt.html
Nina Iordache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Nu cred ca aici este vorba despre depunere. Depunere de tranzactii? Oricum multumesc.