KudoZ home » French to Romanian » Business/Commerce (general)

liste de colisage

Romanian translation: listă de coletaj


15:00 Sep 5, 2008
French to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
French term or phrase: liste de colisage
La liste de colisage doit accompagner le matériel, faute de quoi nous ne pourrons pas faire le dédouanement.
Lavinia Pirlog
Romania
Romanian translation:listă de coletaj
Explanation:
Packing list in English

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-09-05 15:06:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://64.233.183.104/search?q=cache:aOlff0D92hsJ:forum.word...
Selected response from:

anamaria bulgariu
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6listă de coletaj
anamaria bulgariu
5 +1listă de colisaj
Cristina Bolohan
5lista coletelor
Lucica Abil


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
listă de coletaj


Explanation:
Packing list in English

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-09-05 15:06:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://64.233.183.104/search?q=cache:aOlff0D92hsJ:forum.word...

anamaria bulgariu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  autorulanei: excelent!
9 mins

agree  Rose Marie Matei
10 mins

agree  Radu DANAILA
13 mins

agree  Cristina Butas
1 hr

agree  Iosif JUHASZ
3 hrs

agree  Tradeuro Language Services
1 day3 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
lista coletelor


Explanation:
Liste de colisage ( Terme juridique )
Document sur lequel sont répertoriés tous les colis constituant une expédition. Cette liste permet de vérifier la conformité de l'expédition à la commande, c'est à dire à la facture établie par le vendeur(invoice voir également pro forma)
Transport de marchandises
http://www.lexagone.com/dico/dico.php?ref_dico=Liste de coli...

Volet A-5 ou B-5 (description du lot/*liste des colis*): à remplir par le demandeur désigné dans le volet A-1 ou B-1.

Secțiunea A-5 sau B-5 (Descrierea încărcăturii/*Lista coletelor*): se completează de către solicitantul indicat la secțiunea A-1 sau B-1.
http://www.europa.eu.int/eur-lex/lex/Notice.do?mode=dbl&lng1...

Section A-5 or B-5 (Description of consignment/*List of packages*): to be completed by the applicant as referred to in Section A-1 or B-1.
http://www.europa.eu.int/eur-lex/lex/Notice.do?mode=dbl&lng1...

Les autorités du bureau de douane de départ pourront exiger que des *listes de colisage* , des photos , des plans , etc . qui s'avèrent nécessaires pour l'identification des marchandises transportées soient annexés au carnet TIR .

Autoritățile biroului vamal de plecare pot cere ca la carnetul TIR să fie anexate *specificația coletelor*, fotografii, schițe etc. care sunt considerate necesare pentru identificarea mărfurilor transportate.
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lng1=ro,fr&lang=...

În cazul în care în vamă se prezintă o singură marfă în mai multe ambalaje, autoritatea vamală poate solicita să se prezinte *lista coletelor* sau un document echivalent indicând conţinutul fiecărui ambalaj.
http://www.customs.ro/articole/agenti_economici/proceduri_va...

Lista documentelor predate transportatorului de către expeditorul mărfii (de exmplu: packing list/*lista coletelor*, certificatele de origine ale mărfurilor etc.)
http://64.233.183.104/search?q=cache:tE-5IeH336YJ:www.artri....

Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12

2 days21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
listă de colisaj


Explanation:
Lista de colisaj (packing list)-este documentul care sintetizeazã aspectele principale privind continutul partizilor de mãrfuri, precum si modul de ambalare si marcare în vederea transportului.
Aceasta cuprinde:
numãrul coletelor în ordinea marcãrii lor
denumirea reperelor de marfã care se gãsesc în fiecare colet cu specificarea cantitãtilor (fãrã identificarea valorii)

facultate.regielive.ro/cursuri/management/vamuirea_si_asigurarea_marfurilor-4058.html

specificaţia mărfurilor expediate (lista de colisaj)

www.prahova-360.ro/.../M O D E L E ACTE/Modele de contract...

--------------------------------------------------
Note added at 2 days21 hrs (2008-09-08 12:36:24 GMT)
--------------------------------------------------

fra.proz.com/personal-glossary/671734?glossary=46786 - 46k

Cristina Bolohan
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxairineiv: :)
8 days
  -> Multumesc!