KudoZ home » French to Romanian » Computers: Systems, Networks

force cookies .....

Romanian translation: activare cookies


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:force cookies .....
Romanian translation:activare cookies
Entered by: Liana Coroianu

10:29 Mar 5, 2004
French to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks
French term or phrase: force cookies .....
Ma intereseaza cum sa traduc fraza din incadrata intre **

FTC risque fort de déclarer la guerre aux vendeurs de réclame en ligne et autres cybermarchands qui "oublient" **force cookies sur la machine du consommateur-surfer ou laissent négligemment traîner quelques clefs en base de registre**.

Multumesc
Liana Coroianu
activare cookies
Explanation:
cookies sunt niste elemente care se activeaza cand vizitezi o pagina de web, ca sa iti memoreze setarile. un exemplu ar fi chiar proz, care pentru a putea folosi optiunile de login automat, memoreaza parola si utilizatorul in cookies. in mod normal, un user isi poate dezactiva cookies, astfel incat sa nu se memoreze nici un fel de date, ceea ce inseamna ca de fiecare data cand vizitezi o pagina, trebuie sa introduci datele/setarile personalizate.

nu inteleg chiar exact propozitia, dar e ceva de genul: "activare cookies pe calculatorul consumatorului care navigheaza pe Internet sau lasa cateva chei de registri din neglijenta" (bineinteles se poate formula mult mai frumos, dar ma incurca acel trainer)

nu mai stiu exact care este functia cheilor de registri, dar probabil ceva asemanator
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1"uita" cookies nedorite sau neacceptate in calculatorul navigatorului pe Internet...
Mihaela Sinca
4activare cookies
Elvira Stoianov


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
activare cookies


Explanation:
cookies sunt niste elemente care se activeaza cand vizitezi o pagina de web, ca sa iti memoreze setarile. un exemplu ar fi chiar proz, care pentru a putea folosi optiunile de login automat, memoreaza parola si utilizatorul in cookies. in mod normal, un user isi poate dezactiva cookies, astfel incat sa nu se memoreze nici un fel de date, ceea ce inseamna ca de fiecare data cand vizitezi o pagina, trebuie sa introduci datele/setarile personalizate.

nu inteleg chiar exact propozitia, dar e ceva de genul: "activare cookies pe calculatorul consumatorului care navigheaza pe Internet sau lasa cateva chei de registri din neglijenta" (bineinteles se poate formula mult mai frumos, dar ma incurca acel trainer)

nu mai stiu exact care este functia cheilor de registri, dar probabil ceva asemanator

Elvira Stoianov
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
"uita" cookies nedorite sau neacceptate in calculatorul navigatorului pe Internet...


Explanation:
"uita" cookies nedorite sau neacceptate in calculatorul navigatorului pe Internet...

Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  john digweed: cookies
1795 days