KudoZ home » French to Romanian » Cosmetics, Beauty

phytolotion

Romanian translation: lotiune (crema) pe baza de plante


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:phytolotion
Romanian translation:lotiune (crema) pe baza de plante
Entered by: Lavinia Pirlog

12:43 Jun 30, 2004
French to Romanian translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
French term or phrase: phytolotion
PHYTOLOTION
AUX EXTRAITS
DE THÉ VERT
POUR
LES PEAUX MIXTES


Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
lotiune (crema) pe baza de plante
Explanation:
lotiune (crema) pe baza de plante, cu extras de ceai verde ....

phyto- (fto, -e) combining form plant, flora, vegetation [phytogenesis, phytosociology] (MW)

Mai multe companii de cosmetice au ca produs aceasta "fitolotiune":
http://www.faberlic.friko.pl/SERIA_Q.htm
http://shop.store.yahoo.com/dryskinsnet/phclmi200ml.html
http://www.eskincarestore.com/ProductCart/pc/viewPrd.asp?idc...
Selected response from:

LumiZ
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5lotiune PhytoCristian Nicolaescu
4lotiune (crema) pe baza de planteLumiZ


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
lotiune Phyto


Explanation:
Phyto este o marca


    Reference: http://www.drugstore.com/products/prod.asp?pid=52352&catid=2...
Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian

2 days4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lotiune (crema) pe baza de plante


Explanation:
lotiune (crema) pe baza de plante, cu extras de ceai verde ....

phyto- (fto, -e) combining form plant, flora, vegetation [phytogenesis, phytosociology] (MW)

Mai multe companii de cosmetice au ca produs aceasta "fitolotiune":
http://www.faberlic.friko.pl/SERIA_Q.htm
http://shop.store.yahoo.com/dryskinsnet/phclmi200ml.html
http://www.eskincarestore.com/ProductCart/pc/viewPrd.asp?idc...

LumiZ
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4