KudoZ home » French to Romanian » Electronics / Elect Eng

barre palpeuse

Romanian translation: palpator/senzor de masurare a presiunii


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:barre palpeuse
Romanian translation:palpator/senzor de masurare a presiunii
Entered by: Anca Nitu

19:35 Mar 10, 2007
French to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
French term or phrase: barre palpeuse
Verifier que la force d'ecrasement de la barre palpeuse arrete le systeme dans les limites prevues.


Este vorba despre sisteme de actionare pentru porti industriale
Adriana Crihan
Romania
palpator/senzor de masurare a presiunii
Explanation:
http://www.google.ca/search?hl=en&q=palpator, sistem de masu...

din granddictionaire
Domaine(s) : - travail des métaux
usinage des métaux


français


palper v.
Équivalent(s) English trace, to



Définition :
Suivre les contours d'une pièce type.

Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1palpator/senzor de masurare a presiuniiAnca Nitu
4tijă palpatoare
Monica Tuduce


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
palpator/senzor de masurare a presiunii


Explanation:
http://www.google.ca/search?hl=en&q=palpator, sistem de masu...

din granddictionaire
Domaine(s) : - travail des métaux
usinage des métaux


français


palper v.
Équivalent(s) English trace, to



Définition :
Suivre les contours d'une pièce type.



Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tudor Soiman
1 hr
  -> multumesc

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tijă palpatoare


Explanation:
Aş zice ***tijă palpatoare***, dacă tot avem şi în original ”barre” şi ştim sub ce formă e senzorul.

http://referat.ro/referate/Proiectare_comparator_cu_o_treapt...


Monica Tuduce
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian