KudoZ home » French to Romanian » Finance (general)

maitre d'ouvrage

Romanian translation: Autoritate Contractantă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:maitre d'ouvrage
Romanian translation:Autoritate Contractantă
Entered by: Diana Elena

08:05 Mar 11, 2008
French to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / bancaire
French term or phrase: maitre d'ouvrage
material bancar

- maître d’ouvrage / maîtrise d’ouvrage (pe acestea le traduc cu "autoritate contractanta" ?? dar nu cred ca e bine, caci nu se prea potriveste in contextul meu. Cred ca ar trebui sa fie cineva din cadrul bancii)

Pt. maître d’ouvrage am gasit in Granddictionnaire explicatia: "persoana fizica sau juridica ce solicita construirea unei cladiri, a unui edificiu, asigura finantarea sa si stabileste termenul lucrarilor". Acest maître d'ouvrage incredinteaza in general executarea lucrarilor unui administrator de proiect (maître d’œuvre). Dar este posibil ca maître d'ouvrage si maître d’œuvre sa fie aceeasi persoana sau acelasi grup.

Echivalent in Engleza pt. maître d’ouvrage: client, owner, contracting authority.
Diana Elena
Romania
Autoritate Contractantă
Explanation:
Dacă pot fi două persoane juridice sau două calităţi distincte, cred că e cel mai potrivit.
Selected response from:

Cristiana Coblis
Romania
Grading comment
ms mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Autoritate Contractantă
Cristiana Coblis
5Client, proprietar
Nina Iordache


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Client, proprietar


Explanation:
http://www.translatorscafe.com/tcterms/RO/thQuestion.aspx?id...

Aici gasiti toate explicatiile pentru limpezirea termenului acesta cat si a maitre d'oeuvre.

Nina Iordache
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Autoritate Contractantă


Explanation:
Dacă pot fi două persoane juridice sau două calităţi distincte, cred că e cel mai potrivit.

Cristiana Coblis
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40
Grading comment
ms mult

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgiana Vasilescu
6 days