KudoZ home » French to Romanian » Finance (general)

faire ressortir

Romanian translation: care a evidenţiat


10:15 Apr 2, 2008
French to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
French term or phrase: faire ressortir
Troisième résolution (Approbation des comptes consolidés de l’exercice).— L'assemblée générale, après avoir pris connaissance du rapport de gestion et d’activités du conseil d'administration et du rapport des commissaires aux comptes sur les comptes consolidés de l’exercice clos le 31 décembre 2005, approuve les comptes consolidés arrêtés au 31 décembre 2005 tels qu’ils ont été présentés ***faisant ressortir*** un résultat net consolidé de 8 000 K€, ainsi que les opérations traduites dans ces comptes ou résumées dans le rapport de gestion et d’activités.
xxxMihai Badea
Luxembourg
Romanian translation:care a evidenţiat
Explanation:
O sugestie
bilanţul contabil (...) care a evidenţiat un rezultat net....

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-04-02 10:24:46 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.cnrtl.fr/lexicographie/ressortir

”Faire ressortir. Synon. accuser, appuyer, aviver, mettre en évidence*, en relief*, en valeur*, exalter, souligner. Faire ressortir un contraste, des détails, l'importance de qqc., des inconvénients, des avantages, les qualités de qqn, la nécessité de qqc., le caractère de qqn, de qqc. Je transmettais une Note du Comité d'études de la défense nationale, faisant ressortir les aléas de l'expédition sur la côte d'Asie tentée avec un effectif de six divisions seulement”

Selected response from:

Monica Tuduce
Luxembourg
Grading comment
Mulţumesc frumos.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6care a evidenţiat
Monica Tuduce
5facand sa reiasaDocT
4evidentiind, punand in valoare, rezultandCristina Rogozan
3prezenta
Laura Fevrier


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
care a evidenţiat


Explanation:
O sugestie
bilanţul contabil (...) care a evidenţiat un rezultat net....

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-04-02 10:24:46 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.cnrtl.fr/lexicographie/ressortir

”Faire ressortir. Synon. accuser, appuyer, aviver, mettre en évidence*, en relief*, en valeur*, exalter, souligner. Faire ressortir un contraste, des détails, l'importance de qqc., des inconvénients, des avantages, les qualités de qqn, la nécessité de qqc., le caractère de qqn, de qqc. Je transmettais une Note du Comité d'études de la défense nationale, faisant ressortir les aléas de l'expédition sur la côte d'Asie tentée avec un effectif de six divisions seulement”



Monica Tuduce
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 92
Grading comment
Mulţumesc frumos.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina-Maria Foray
33 mins

agree  Minerva Potolea
7 hrs

agree  Cristiana Coblis
9 hrs

agree  Cristina Butas
1 day4 hrs

agree  DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation
1 day21 hrs

agree  Bianca Fogarasi
26 days

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prezenta


Explanation:
Eu aş spune "arătând", "prezentând" sau "evidenţiind". Ştiu că în contabilitate sumele se "prezintă".

Example sentence(s):
  • Situaţiile financiare anuale consolidate **prezintă** activele, datoriile, poziţia financiară şi profiturile sau pierderile entităţilor incluse în consolidare
Laura Fevrier
Luxembourg
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
evidentiind, punand in valoare, rezultand


Explanation:
faire ressortir un résultat = a pune in valoare un rezultat/ a-l scoate in evidenta, a obtine un rezultat

Cristina Rogozan
France
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

2 days12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
facand sa reiasa


Explanation:
approuve les comptes consolidés arrêtés au 31 décembre 2005 tels qu’ils ont été présentés ***faisant ressortir*** un résultat net consolidé de 8 000 K€

adunarea generala aproba conturile consolidate ... asa cum au fost ele prezentate facand sa reiasa un rezultat net consolidat de...

aceasta exprimare "facand sa reiasa" este foarte nimerita pt ca la consolidarea bilanturilor, rezultatele pot fi facute sa iasa intr-un anume fel sau altul prin modul cum sunt grupate conturile sau intrarile
deci adunarea generala a aprobat acest mod de interpretare si grupare care a dat rezultatul de 8000

DocT
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian