KudoZ home » French to Romanian » IT (Information Technology)

serveur métier

Romanian translation: server dedicat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:serveur métier
Romanian translation:server dedicat
Entered by: Cristiana Coblis

09:07 Nov 5, 2007
French to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
French term or phrase: serveur métier
Context (architecture du réseau):

Le siège héberge la plupart des *serveurs métiers* de la TGR (trésorerie ...)

Multumesc!
Raluca Mot
Romania
server dedicat
Explanation:
Cred că se foloseşte când un server este rezervat anumitor aplicaţii.
HTH
Selected response from:

Cristiana Coblis
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1server departament/direcţie/serviciu/compartiment
Monica Tuduce
4server profesionalAnca Nitu
3 +1server dedicat
Cristiana Coblis


Discussion entries: 6





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
server dedicat


Explanation:
Cred că se foloseşte când un server este rezervat anumitor aplicaţii.
HTH

Cristiana Coblis
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Butas
4 hrs
  -> Mulţumesc, Cristina.

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
server profesional


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/157665
iar business line se traduce cu :"linie profesionala"
GDT
Domaine(s) : - telecommunications
telephone installations


anglais
français

business line
ligne professionnelle n. f.
din cate stiu eu "serverul dedicat " se cheama "dédié " sau "spécialisé"



Domaine(s) : - informatique
- télécommunication


français


serveur spécialisé n. m.
Équivalent(s) English dedicated server



Définition :
Serveur qui est destiné à exécuter des fonctions au sein d'un réseau, sans pouvoir être utilisé comme poste de travail.


Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
serveur dédié n. m.


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
server departament/direcţie/serviciu/compartiment


Explanation:
L-am întâlnit şi aşa l-am tradus.
Se referă, exact cum spunea Cristina Butaş, la Departamentele/direcţiile/Serviciile sau cum sunt denumite compartimentele (financiar-contabil, personal, salarizare, informatic, comercial, producţie etc.) din cadrul unei întreprinderi/societăţi. Rămâne să adaptezi, în funcţie de termenul ales pentru indicarea compartimentelor din acea societate.

Monica Tuduce
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bianca Fogarasi: soţul mi-a confirmat, a zis că e un alt mod de a-l numi, în franceză "serveur départemental".
57 mins
  -> Merci, à toi et à ton mari :)