KudoZ home » French to Romanian » IT (Information Technology)

applicatifs métiers

Romanian translation: aplicatii specializate


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:applicatifs métiers
Romanian translation:aplicatii specializate
Entered by: Dan Barbulescu

09:10 Nov 5, 2007
French to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
French term or phrase: applicatifs métiers
Context (medii de dezvoltare):
Les *applicatifs métiers* actuellement en production ont été développés avec les outils et langages suivants:

Multumesc
Raluca Mot
Romania
aplicatii specializate
Explanation:
O idee ... In engleza sunt "business applications"
Selected response from:

Dan Barbulescu
Czech Republic
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5aplicaţii de afaceri
Cristiana Coblis
4 +1aplicatii specializateDan Barbulescu
4aplicaţii (la nivel de) departament/direcţie/serviciu/compartiment
Monica Tuduce
4aplicatii ( software) profesionaleAnca Nitu


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
aplicatii specializate


Explanation:
O idee ... In engleza sunt "business applications"

Dan Barbulescu
Czech Republic
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dragostea
18 mins
  -> multumesc

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aplicatii ( software) profesionale


Explanation:
pe aceeasi lini cu
intrebarea anterioara

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
aplicaţii de afaceri


Explanation:
După părerea mea, acesta este termenul consacrat.
HTH



Example sentence(s):
  • Pentru numeroase organizaţii, aplicaţiile de afaceri pe suport Web au devenit esenţiale.
  • SAP România se află pe primul loc în clasamentul furnizorilor de aplicaţii de afaceri, cu o cotă de piaţă de 28,3% în anul 2005 în România.

    Reference: http://www.microsoft.com/romania/msdn/vstudio/standard_and_e...
    Reference: http://www.biblioteca.ase.ro/downres.php?tc=5625
Cristiana Coblis
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aplicaţii (la nivel de) departament/direcţie/serviciu/compartiment


Explanation:
La fel ca la întrebarea anterioară, sunt aplicaţiile specifice compartimentelor în parte.
Dacă nu au un ERP ;))...

Monica Tuduce
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian