KudoZ home » French to Romanian » IT (Information Technology)

IPN

Romanian translation: cod unic IPN


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:IPN
Romanian translation:cod unic IPN
Entered by: Radu DANAILA

14:14 Feb 11, 2009
French to Romanian translations [PRO]
IT (Information Technology)
French term or phrase: IPN
L'IPN est votre identifiant. Il est composé d'un préfixe alpha qui vous situe dans une famille (personnel Renault Automobile, personnel Nissan,...) et d'un numéro unique dans la famille (N° matricule, N° séquence). La longueur totale est de 7 caractères ex : ZZ12345
mara_cojocaru
Romania
cod unic IPN
Explanation:
Fiindca nici Google si nici Wikipedia nu prea dau referinte compatibile cu contextul tau si nici cu domeniul, am ajuns la aceasta solutie.
Sper sa-ti fie de folos.
Selected response from:

Radu DANAILA
Romania
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Notificare autorizare plata în sistem IPN (Instant Payment Notification)
delhia
3cod unic IPN
Radu DANAILA
Summary of reference entries provided
IPN = PIN
George Blum

  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cod unic IPN


Explanation:
Fiindca nici Google si nici Wikipedia nu prea dau referinte compatibile cu contextul tau si nici cu domeniul, am ajuns la aceasta solutie.
Sper sa-ti fie de folos.


Radu DANAILA
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
multumesc
Notes to answerer
Asker: multumesc, si eu ma gandeam sa las IPN...


11 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Notificare autorizare plata în sistem IPN (Instant Payment Notification)


Explanation:
Pot fi mai multe variante, insa cred ca termenul provine din limba engleza, acesta fiind folosit pentru platile online, gen PayPal...


    Reference: http://www.ujmag.ro/info/Plati-si-securitate/
delhia
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




Reference comments


3 hrs
Reference: IPN = PIN

Reference information:
IPN (Identifiant Personnel Normalisé), conform https://suppliers.renault.com/pfr_visible/fr/ps/Services/148...

George Blum
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian