ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » French to Romanian » Law: Contract(s)

nombre de passes

Romanian translation: prestatii sexuale/"numere"/contacte (prostitutie)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:passes
Romanian translation:prestatii sexuale/"numere"/contacte (prostitutie)
Entered by: Ligia Mihaiescu

18:31 May 14, 2012
French to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / prostitutie
French term or phrase: nombre de passes
Le proxenet passe donc les journees a surveiller les filles, a comptabiliser le nombre de passes qu'elles effectuent et demande regulierement un etat de leur gains.

Merci!
free angel
prestatii sexuale/"numere"/contacte
Explanation:
Este vorba de prestatiile sexuale/"numerele"/contacte sexuale efectuate pe zi de càtre prostituatà.
Selected response from:

Ligia Mihaiescu
Romania
Grading comment
Merci
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3prestatii sexuale/"numere"/contacte
Ligia Mihaiescu
3 +1numărul de ture
anamaria bulgariu


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
numărul de ture


Explanation:
.

anamaria bulgariu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ioncuba: Une "passe", termen specific, conotat sexual, teoretizat si de catre marele psihanaliste, Lacan, ar insemna un "numar". De tradus, numarul de ture, numarul de partide
6 days

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
prestatii sexuale/"numere"/contacte


Explanation:
Este vorba de prestatiile sexuale/"numerele"/contacte sexuale efectuate pe zi de càtre prostituatà.

Ligia Mihaiescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 39
Grading comment
Merci

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Rogozan
6 hrs
  -> Multumesc!

agree  ClaudiaDragomir
16 hrs
  -> Multumesc!

agree  Roxana Albu-Mercié
1 day6 hrs
  -> Multumesc!