ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » French to Romanian » Law (general)

Avenant

Romanian translation: Act adiţional/Addendum

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Avenant
Romanian translation:Act adiţional/Addendum
Entered by: Georgiana Vasilescu

20:11 Dec 6, 2007
French to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
French term or phrase: Avenant
Accord modifiant partiellement ou complétant un accord antérieur. Les dispositions de l'avenant s'ajoutent ou complètent celles de l'accord antérieur.
andrei_mu
Act adiţional/Addendum
Explanation:
Selected response from:

Georgiana Vasilescu
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Act adiţional/AddendumGeorgiana Vasilescu
5 +4act adiţional
Cristina Butas
5amendament
silvia karen


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
Act adiţional/Addendum


Explanation:


Georgiana Vasilescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
1 min
  -> Multumesc

agree  ClaudiaDragomir
1 min
  -> multumesc

agree  Minerva Potolea
34 mins
  -> multumesc

agree  MMFORREST
15 hrs
  -> multumesc

agree  Emanuel Bod
1 day13 hrs
  -> multumesc

1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
act adiţional


Explanation:
HTH

Lorsque les conditions initiales du contrat sont revues suite à un changement d'habitation, de véhicule... l'assureur émet un avenant afin de valider la nouvelle situation et les garanties. ...
www.gema.fr/publi_glossaire.php

Cristina Butas
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis: ai fost mai rapidă :)
0 min
  -> mulţumesc:)

agree  ClaudiaDragomir
1 min
  -> Mulţumesc!

agree  Bianca Fogarasi: weey... cred că am o problemă cu netul... nici nu mi-a intrat bine întrebarea şi deja 2 răspunsuri... măi, măi ;) Pentru un plus de informaţie, îţi dau ţie agree-ul. Ce înseamnă să tastezi repede... :D
2 mins
  -> Mulţumesc:)

agree  MMFORREST
15 hrs
  -> Mulţumesc!

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
amendament


Explanation:
AMENDAMÉNT, amendamente, s.n. 1. Îmbunătăţire, modificare adusă unui proiect de act normativ sau de tratat.

AMENDAMÉNT s.n. 1. Îmbunătăţire (a unei legi etc.) prin adăugiri care aduc modificări, completări etc.

AMENDAMÉNT s. n. 1. îmbunătăţire a unui proiect de lege, a unui tratat etc.; text introdus în acest scop.

http://dexonline.ro/search.php?cuv=amendament

Exemple de fraze:

Şeful Guvernului a informat, de asemenea, că Guvernul a acceptat 24 din cele 93 de amendamente propuse la legea votului uninominal. Principalul amendament se referă la introducerea sistemului de vot uninominal printr-un singur tur de scrutin pentru alegerea preşedinţilor de Consilii Judeţene.
http://www.roembus.org/gov_agenda/MAE/2007/October/29boct_ro...

--------------------------------------------------
Note added at 16 ore (2007-12-07 12:43:38 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act?ida=6464

http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.lista_anuala?an=1991&...

silvia karen
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8