KudoZ home » French to Romanian » Other

passeport vierge

Romanian translation: paşaport nou-nouţ, nefolosit, fără ştampile


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:passeport vierge
Romanian translation:paşaport nou-nouţ, nefolosit, fără ştampile
Entered by: Diana Chemparathy

02:38 Nov 8, 2007
French to Romanian translations [PRO]
Other
French term or phrase: passeport vierge
thank you.
Diana Chemparathy
United States
paşaport nou-nouţ, nefolosit, fără ştampile
Explanation:

Cred că era necesar totuşi ceva context !

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-11-08 08:25:33 GMT)
--------------------------------------------------

Fara sa fiu insistenta, m-ar interesa cum poate fi un paşaport 'în alb' ? Fără nume ?

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2007-11-08 08:54:29 GMT)
--------------------------------------------------

conform http://dictionnaire.sensagent.com/vierge/fr-fr/ vierge = neuf, nouveau, original, intact printre altele
Selected response from:

Rose Marie Matei
Grading comment
Thanks
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1paşaport nou-nouţ, nefolosit, fără ştampile
Rose Marie Matei
3pasaport gol
clauswe


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pasaport gol


Explanation:
-

clauswe
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
paşaport nou-nouţ, nefolosit, fără ştampile


Explanation:

Cred că era necesar totuşi ceva context !

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-11-08 08:25:33 GMT)
--------------------------------------------------

Fara sa fiu insistenta, m-ar interesa cum poate fi un paşaport 'în alb' ? Fără nume ?

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2007-11-08 08:54:29 GMT)
--------------------------------------------------

conform http://dictionnaire.sensagent.com/vierge/fr-fr/ vierge = neuf, nouveau, original, intact printre altele

Rose Marie Matei
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dragostea: Context si subiect!(?). Ar putea fi pasaport "in alb", dar depinde despre ce este vorba!
2 hrs