KudoZ home » French to Romanian » Other

cadre

Romanian translation: cadru cu functie de conducere


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:cadre
Romanian translation:cadru cu functie de conducere
Entered by: Lavinia Pirlog

20:29 Mar 26, 2003
French to Romanian translations [Non-PRO]
French term or phrase: cadre
Vous êtes affecté a la DIRECTION COMMERCIALE, en qualité de Cadre, Position II.

apoi se vorbeste despre

...la Convention Collective Nationale des Ingénieurs et Cadres du 13 mars 1972.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
manager
Explanation:
Din pacate nu pot spune mai mult fara inca ceva context (daca exista). Gasit pe granddictionnaire, la "appellation de personne".

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-28 10:29:23 (GMT)
--------------------------------------------------

In contextul pe care l-ai dat mai tarziu, \"functionar\"-ul lui Raul este intr-adevar termenul mai potrivit, desi nu e chiar acelasi lucru. Cred ca eu as folosi totusi \"cadru\" vezi cadru tehnic pe linkul http://www.untrr.ro/cevotrans/domenii.html.

Iata si intrarea de pe Eurodicautom, care sprijina insa propunerea \"manager\":



Economics (EC)


Definition échelon supérieur de la direction qui groupe les directeurs, les directeurs généraux, les vice-présidents et le président.
(1)
TERM haute direction
(2)
TERM dirigeant
(3)
TERM cadre


Definition questions of where and when to formalize a business research activity naturally rests with --.
(1)
TERM high management
(2)
TERM senior management
(3)
TERM executive

Selected response from:

Ciprian Dumea
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5functionar comercialraulciceu
3 -1manager
Ciprian Dumea


Discussion entries: 4





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
manager


Explanation:
Din pacate nu pot spune mai mult fara inca ceva context (daca exista). Gasit pe granddictionnaire, la "appellation de personne".

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-28 10:29:23 (GMT)
--------------------------------------------------

In contextul pe care l-ai dat mai tarziu, \"functionar\"-ul lui Raul este intr-adevar termenul mai potrivit, desi nu e chiar acelasi lucru. Cred ca eu as folosi totusi \"cadru\" vezi cadru tehnic pe linkul http://www.untrr.ro/cevotrans/domenii.html.

Iata si intrarea de pe Eurodicautom, care sprijina insa propunerea \"manager\":



Economics (EC)


Definition échelon supérieur de la direction qui groupe les directeurs, les directeurs généraux, les vice-présidents et le président.
(1)
TERM haute direction
(2)
TERM dirigeant
(3)
TERM cadre


Definition questions of where and when to formalize a business research activity naturally rests with --.
(1)
TERM high management
(2)
TERM senior management
(3)
TERM executive



Ciprian Dumea
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  statescu: Cadre este o functie, cu studii superioare in general de formatiune tehnica
7 days

47 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
functionar comercial


Explanation:
conditiile fiind cele din contract...

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 16