KudoZ home » French to Romanian » Tech/Engineering

métal déployé

Romanian translation: metal expandat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:métal déployé
Romanian translation:metal expandat
Entered by: Tehno

08:43 Jan 4, 2003
French to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: métal déployé
-
Maricica W.
Metal expandat
Explanation:
RAU STRECKGITTER GMBH
Metal expandat din otel, aluminiu, otel inox si altele pentru aplicatii in industria constructiilor, stilizare automobile, ferme, industria purificarii aerului si filtrelor.

HTH
Selected response from:

Tehno
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Metal expandat
Tehno
4 +1(plasa de) metal expandat, intinslucca
5metal expandat
Andrei Albu
5metal expandat
Cristiana Coblis


Discussion entries: 1





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Metal expandat


Explanation:
RAU STRECKGITTER GMBH
Metal expandat din otel, aluminiu, otel inox si altele pentru aplicatii in industria constructiilor, stilizare automobile, ferme, industria purificarii aerului si filtrelor.

HTH


    Reference: http://www.romwin.ccir.ro/TIB/liste/r1257.htm
Tehno
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu: asa este, raspunsul tau nu aparuse...
6 mins
  -> Multumesc, Andrei!

agree  Cristiana Coblis: se pare ca Proz merge destul de greu la inceput de an...
19 mins
  -> Ca si Romtelecom... Multumesc, Cristiana!

33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
metal expandat


Explanation:
Sunt sigur suta la suta. Mult succes in noul an!


    Reference: http://www.rmbesson.com/metaldep.htm
    Reference: http://www.romwin.ccir.ro/TIB/liste/r1257.htm
Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 157

37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
metal expandat


Explanation:
métal déployé n. m.
expanded metal ---->metal expandat (dictionar tehnic, Ed. Tehnica)


Déf. :
Treillis métallique formé par matriçage des tôles et qui sont étirées de maničre ŕ former des mailles ouvertes.

Note(s) :
Ce métal est employé comme armature dans les constructions en béton, comme latte ŕ enduit et ŕ diverses autres fins.

Conform Dict. Tehnic si GDT


    Reference: http://www.gysinag.ch/f_streckmetalle.htm
Cristiana Coblis
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 129

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(plasa de) metal expandat, intins


Explanation:
Sunt plase sau retele metalice dintr-o singura bucata. Intr-o foaie de metal se fac taieturile necesare, apoi se intinde perpendicular pe taieturi, formand o retea cu ochiuri rombice sau patrate.
Am gasit cu Google, dar exista o firma franceza METAL DEPLOYE, al carei nume apare de sute de ori :-(

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 37

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis: cata precizie, cata precizie! lol!
6 mins
  -> Aparentele inseala :-)