KudoZ home » French to Romanian » Tech/Engineering

reserve d'usage

Romanian translation: act de constatare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:reserve d'usage
Romanian translation:act de constatare
Entered by: Cristian Nicolaescu

07:39 Jul 1, 2003
French to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: reserve d'usage
Des reception de la machine, verifier l'etat de l'emballage. Faire les reserves d'usages en cas d'anomalies notables.

Exista in limba romana o formula juridica corespunzatoare care se foloseste?

Cu multumiri.
Cristiana Coblis
Romania
act de constatare
Explanation:
Cred ca ar mai merge "raport de neconformitate" / "certificat de neconformitate" desi este utilizat mai des la auditarea firmelor.

Faceti act de constatare a starii marfurilor/masinii/ambajalajului in caz de ....

Referinte :

New Page 1
... pierderi sau avarii ale marfurilor transportate, se va face intotdeauna in prezenta
prepusului transportatorului, intocmindu-se act de constatare semnat de ...
www.galassini.ro/comanda_ro.htm - 16k - Cached - Similar pages

Economic
... Deci, vama a venit la noi, a incheiat un act de constatare, sa inscris parte
civila in procesul cu Eugen Ionescu, dupa care ne face tot noua poprire cu ...
www.sisnet.ro/viatalibera/arhiva/2946/Economic.html - 20k - Cached - Similar pages

Dezbateri parlamentare
... scris politistul. Pentru ca mi-a scris proces-verbal, a facut
act de constatare, vine si declara de zece ori. Deci, acesta ...
www.cdep.ro/pls/steno/ steno.stenograma?ids=5454&idm=2 - 101k - Cached - Similar pages

[DOC]AMBASADA ROMANIEI
File Format: Microsoft Word 2000 - View as HTML
... cu marfă, pârâta trebuia să verifice starea plombelor şi, în funcţie de
starea intactă sau nu a acestora, să încheie act de constatare a stării ...
www.ccir.ro/ccir/press/rom/mesager/2003/me_9.doc



--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-02 06:22:57 (GMT)
--------------------------------------------------

O corectura la fraza de sus:

Faceti/Intocmiti un act de constatare a starii marfurilor/masinii/ambalajului in caz de ....

O alta posibilitate:

proces-verbal constatator / act constatator
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
multumesc. Din amintirile mele legate de receptionarea marfii, cred ca se receptioneaza cu consemnarea neregulilor pe bonurile de receptie, urmand a se oglindi in viitoarea factura. Multe salutari.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4act de constatareCristian Nicolaescu
4faceti reclamatiidanyce
4masuri de precautie / siguranta
Irene S.


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
masuri de precautie / siguranta


Explanation:
Luati-va masuri de precautie...

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 57

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
faceti reclamatii


Explanation:
cred ca asta se potriveste in acest context. O forma stricta inca nu am intalnit.
"Din momentul receptiei masinii, verificati starea ambalajului. Faceti reclamatii doar in cazul unor vicii/deteriorari evidente."

danyce
Netherlands
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 18

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
act de constatare


Explanation:
Cred ca ar mai merge "raport de neconformitate" / "certificat de neconformitate" desi este utilizat mai des la auditarea firmelor.

Faceti act de constatare a starii marfurilor/masinii/ambajalajului in caz de ....

Referinte :

New Page 1
... pierderi sau avarii ale marfurilor transportate, se va face intotdeauna in prezenta
prepusului transportatorului, intocmindu-se act de constatare semnat de ...
www.galassini.ro/comanda_ro.htm - 16k - Cached - Similar pages

Economic
... Deci, vama a venit la noi, a incheiat un act de constatare, sa inscris parte
civila in procesul cu Eugen Ionescu, dupa care ne face tot noua poprire cu ...
www.sisnet.ro/viatalibera/arhiva/2946/Economic.html - 20k - Cached - Similar pages

Dezbateri parlamentare
... scris politistul. Pentru ca mi-a scris proces-verbal, a facut
act de constatare, vine si declara de zece ori. Deci, acesta ...
www.cdep.ro/pls/steno/ steno.stenograma?ids=5454&idm=2 - 101k - Cached - Similar pages

[DOC]AMBASADA ROMANIEI
File Format: Microsoft Word 2000 - View as HTML
... cu marfă, pârâta trebuia să verifice starea plombelor şi, în funcţie de
starea intactă sau nu a acestora, să încheie act de constatare a stării ...
www.ccir.ro/ccir/press/rom/mesager/2003/me_9.doc



--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-02 06:22:57 (GMT)
--------------------------------------------------

O corectura la fraza de sus:

Faceti/Intocmiti un act de constatare a starii marfurilor/masinii/ambalajului in caz de ....

O alta posibilitate:

proces-verbal constatator / act constatator

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 157
Grading comment
multumesc. Din amintirile mele legate de receptionarea marfii, cred ca se receptioneaza cu consemnarea neregulilor pe bonurile de receptie, urmand a se oglindi in viitoarea factura. Multe salutari.