KudoZ home » French to Romanian » Textiles / Clothing / Fashion

cuir fleur d’ameublement

Romanian translation: piele faţă utilizată la tapiţat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:cuir fleur d’ameublement
Romanian translation:piele faţă utilizată la tapiţat
Entered by: Maria Popescu

10:44 Apr 23, 2008
French to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Textiles / Clothing / Fashion / echipamente de protecţie
French term or phrase: cuir fleur d’ameublement
GANTS DOCKER: Cuir fleur d'ameublement, dos et manchette de sécurité toile. Renfort cuir fleur d'ameublement sur la paume.

Mulţumesc pentru orice sugestie.
Maria Popescu
Romania
piele calitatea I din tipul utilizat la tapiţat
Explanation:
nu vad ce cauta "ameublement" aici decat daca pielea e din cea pentru tapiţat mobila - mai groasa si mai rezistenta
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Mulţumesc! Clientul mi-a confirmat că "Le cuir Fleur d'ameublement est un cuir qu'on utilise pour les canapés et autres meubles. On réutilise le cuir de vieux meuble pour en faire des gants plus résistants."
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2piele presată de vacă
Cristina Surmei
3 +1piele calitatea I din tipul utilizat la tapiţatAnca Nitu


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
piele presată de vacă


Explanation:
Doar o sugestie.
Nu sunt specializată în domeniu, dar din referinţe rezultă că majoritatea mănuşilor de protecţie din piele sunt confecţionate din: piele presată de vacă, piele şpalt bovină, piele box bovină etc.
A se vedea referinţele:
http://www.europrotect.ro/Descriere-DS302.html, http://www.dalgeco.ro/index.php?productID=420, http://www.protectie-echipamente.ro/manusi_protectie_din_pie...

Cristina Surmei
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ClaudiaDragomir: mai bine "piele bovina" "Manusi sudor din piele bovina tip BPX, dublate in zona palmei"http://www.moldimpex.bizoo.ro/vanzare/14450/Manusi-sudor-din...
7 hrs
  -> Mulţumesc! De acord cu "piele bovină".

agree  Georgiana Vasilescu
1 day7 hrs
  -> Mulţumesc!

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
piele calitatea I din tipul utilizat la tapiţat


Explanation:
nu vad ce cauta "ameublement" aici decat daca pielea e din cea pentru tapiţat mobila - mai groasa si mai rezistenta


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mulţumesc! Clientul mi-a confirmat că "Le cuir Fleur d'ameublement est un cuir qu'on utilise pour les canapés et autres meubles. On réutilise le cuir de vieux meuble pour en faire des gants plus résistants."

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina-Maria Foray: *furniture leather gloves* - http://www.arlandsafety.com/furniture-leather-glove.htm
11 hrs
  -> cam asa ceva multumesc