KudoZ home » French to Swedish » Tech/Engineering

photos non contractuelles

Swedish translation: icke bindande bilder


16:51 May 27, 2003
French to Swedish translations [PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: photos non contractuelles
Sammanhanget är en manual för trådlösa telefoner - tyvärr är uttrycket lösryckt ur sitt sammanhang. Jag översätter egentligen från engelska, men det verkar som om alla engelska exempel man hittar med Google (non-contractual pictures) är översättningar från franska, så jag ställer frågan här också för säkerhets skull.
EKM
Sweden
Swedish translation:icke bindande bilder
Explanation:
sägs om tämligen generella bilder som ofta finns i manualer där man gör beskrivningar som skall kunna användas till flera generationer eller modeller av liknande produkt
Selected response from:

tompa
Grading comment
Tack så mycket! :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4icke bindande bildertompa
4taxefria bilder
Mats Wiman


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
taxefria bilder


Explanation:
bilder utan debitering


    Ernst 2000+MW
Mats Wiman
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 246

40 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
icke bindande bilder


Explanation:
sägs om tämligen generella bilder som ofta finns i manualer där man gör beskrivningar som skall kunna användas till flera generationer eller modeller av liknande produkt

tompa
PRO pts in pair: 7
Grading comment
Tack så mycket! :-)