KudoZ home » French to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

défonceuse

Turkish translation: el frezesi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:défonceuse
Turkish translation:el frezesi
Entered by: xxxdikran d

16:55 Sep 7, 2006
French to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
French term or phrase: défonceuse
Aleti şu adresten veya google images'da arama yaparak görebilirsiniz; www.kadophone.com/visu_cadeau=1758.html

Benden önce veritabanına pulluk olarak geçmişler ama bildiğim kadarıyla pulluk tarlada kullanılan bir araç. Bu alet ise kesim yapan bir makine ama türkçedeki adını bulamadım. Fikri olan var mı?

Teşekkürler..
Yasemin Açıkgün
Turkey
Freze
Explanation:
http://www.screwfix.com/sfd/i/cat/pdfs/47/p3175347.pdf
Ayrıca termium.com İngilizce router karşılığını veriyor.
Bunun anlamı da sözlüklerime göre freze.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-09-07 17:59:40 GMT)
--------------------------------------------------

El frezesi deyin
http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=45...
Selected response from:

xxxdikran d
Turkey
Grading comment
Teşekkür ederim
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kirizma sabaniYildiz --
3Frezexxxdikran d


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Freze


Explanation:
http://www.screwfix.com/sfd/i/cat/pdfs/47/p3175347.pdf
Ayrıca termium.com İngilizce router karşılığını veriyor.
Bunun anlamı da sözlüklerime göre freze.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-09-07 17:59:40 GMT)
--------------------------------------------------

El frezesi deyin
http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=45...

xxxdikran d
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 15
Grading comment
Teşekkür ederim
Notes to answerer
Asker: Metinde aynı zamanda "fraise"de geçiyor ve onun karşılığını freze olarak kullanıyorum. Defonçeuse için başka bir karşılık olmalı.


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kirizma sabani


Explanation:
pek emin degilim ama sozlukte bunu buldum, fransizcasi daha anlamli geldi ama :))
kolay gelsin!

Yildiz --
Native speaker of: Native in TurkishTurkish