KudoZ home » Georgian to English » Accounting

საწყისი ნაშთი

English translation: remaining principal


03:42 May 2, 2008
Georgian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / Financial
Georgian term or phrase: საწყისი ნაშთი
საწყისი ნაშთი - სულ ეს კონტექსტი მაქვს.
IrinaGM
United States
English translation:remaining principal
Explanation:
remaining principal

საკმაოდ ბევრი ბმულია გუგლში

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2008-05-02 04:34:29 GMT)
--------------------------------------------------

remaining principal balance -- ასეც შეიძლება
სწორედ ახლა ვთარგმნი სესხების შესახებ ინფორმაციას ერთ-ერთი ბანკისთვის, ინგლისურიდან ქართულად

--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2008-05-02 04:41:25 GMT)
--------------------------------------------------

The financial definition for Remaining principal balance:

The amount of principal dollars remaining to be paid under a mortgage as of a given time.

The amount of principal which, as of a given date, has not yet been paid on a mortgage

http://www.fxwords.com/r/remaining-principal-balance.html
http://www.bizterms.net/term/Remaining-principal-balance.htm...

http://www.financial-terms.co.uk/finance-glossary/remaining-...

და ა.შ.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-05-02 04:56:21 GMT)
--------------------------------------------------

აი, კიდევ:

Q. Who pays remaining principal on foreclosure?
In: Home Buying

Answer:
Remaining principal (and interest on remaining principal unpaid) is the responsibility of the borrower, of course. The lender whose foreclosure sale did not net the full outstanding amount can place a lien on any other property of the borrower and sue to liquidate those possessions or receivables to satisfy the debt.

http://wiki.answers.com/Q/Who_pays_remaining_principal_on_fo...

http://www.moneyglossary.com/?w=Remaining principal balance
http://www.investhub.com/glossary/remaining_principal_balanc...

......

--------------------------------------------------
Note added at 2 სთ. (2008-05-02 06:32:42 GMT)
--------------------------------------------------

საწყისი ნაშთი, ანუ remaining principal არის ის თანხა, რომლიდანაც ხდება გამოთვლა ყოველ ეტაპზე. სწორედ ეს ტერმინი იყო გამოყენებული სესხის იმ ოფიციალურ ინგლისურ დოკუმენტში, რომელიც სამი კვირის წინ ვთარგმნე, კლიენტის მიერ დართულ საცნობარო ტერმინებშიც იყო და კლიენტმაც დამიდასტურა...


--------------------------------------------------
Note added at 2 სთ. (2008-05-02 06:40:56 GMT)
--------------------------------------------------

ასეც იყო: remaining principal balance
სულ დასაწყისში ”remaining” შეგიძლია გამოტოვო, მაგრამ თუ დარჩება არც ესაა შეცდომა.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2008-05-02 16:15:36 GMT)
--------------------------------------------------

კარგად გადავხედე ყველა ლინკს (მათ შორის იმას, რომელიც რატომღაც რამდენჯერმე გაიმეორეს და ვერ გაიგეს) და კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი, რომ ნამდვილად ასეა. საწყისი ნაშთის გამოთვლა ხდება ყოველ საანგარიშო პერიოდში. ეს არის დარჩენილი თანხა, პროცენტის გარეშე და არა ბალანსი. ანუ, მაგალითად, სესხის/კრედიტის აღების დროს სესხის/კრედიტის თავდაპირველი რაოდენობა იქნება პირველი საწყისი ნაშთი, შემდეგ საანგარიშო პერიოდში კი ახალი საწყისი ნაშთი იქნება და ა.შ., სანამ სესხი სრულად არ დაიფარება ბოლო საანგარიშო პერიოდში. თუ სესხის ერთ ჯერზე დაფარვა ხდება, სულ ერთი საწყისი ნაშთი იქნება.
Selected response from:

Maya Gorgoshidze
Georgia
Grading comment
ყველას დიდი მადლობა!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1remaining principal
Maya Gorgoshidze
4 +2initial balance
Elene P.


Discussion entries: 6





  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
initial balance


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2008-05-02 04:19:44 GMT)
--------------------------------------------------

ClearCheckbook.com - Help / FAQs - Tag Search - initial balanceYou can set up an initial balance for any account you create on ClearCheckbook. These initial balances do not appear on your reports page because it would ...
https://www.clearcheckbook.com/help.php?tag=initial balance


--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2008-05-02 04:22:43 GMT)
--------------------------------------------------

or
OPENING BALANCE...

Elene P.
Georgia
Native speaker of: Native in GeorgianGeorgian, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Levan Namoradze
1 hr
  -> მადლობა!!!!

agree  Sandro C: http://www.businessdictionary.com/definition/opening-balance...
3 hrs
  -> thx!

neutral  -Lika-: იხ. ზემოთ
4 days

47 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
remaining principal


Explanation:
remaining principal

საკმაოდ ბევრი ბმულია გუგლში

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2008-05-02 04:34:29 GMT)
--------------------------------------------------

remaining principal balance -- ასეც შეიძლება
სწორედ ახლა ვთარგმნი სესხების შესახებ ინფორმაციას ერთ-ერთი ბანკისთვის, ინგლისურიდან ქართულად

--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2008-05-02 04:41:25 GMT)
--------------------------------------------------

The financial definition for Remaining principal balance:

The amount of principal dollars remaining to be paid under a mortgage as of a given time.

The amount of principal which, as of a given date, has not yet been paid on a mortgage

http://www.fxwords.com/r/remaining-principal-balance.html
http://www.bizterms.net/term/Remaining-principal-balance.htm...

http://www.financial-terms.co.uk/finance-glossary/remaining-...

და ა.შ.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-05-02 04:56:21 GMT)
--------------------------------------------------

აი, კიდევ:

Q. Who pays remaining principal on foreclosure?
In: Home Buying

Answer:
Remaining principal (and interest on remaining principal unpaid) is the responsibility of the borrower, of course. The lender whose foreclosure sale did not net the full outstanding amount can place a lien on any other property of the borrower and sue to liquidate those possessions or receivables to satisfy the debt.

http://wiki.answers.com/Q/Who_pays_remaining_principal_on_fo...

http://www.moneyglossary.com/?w=Remaining principal balance
http://www.investhub.com/glossary/remaining_principal_balanc...

......

--------------------------------------------------
Note added at 2 სთ. (2008-05-02 06:32:42 GMT)
--------------------------------------------------

საწყისი ნაშთი, ანუ remaining principal არის ის თანხა, რომლიდანაც ხდება გამოთვლა ყოველ ეტაპზე. სწორედ ეს ტერმინი იყო გამოყენებული სესხის იმ ოფიციალურ ინგლისურ დოკუმენტში, რომელიც სამი კვირის წინ ვთარგმნე, კლიენტის მიერ დართულ საცნობარო ტერმინებშიც იყო და კლიენტმაც დამიდასტურა...


--------------------------------------------------
Note added at 2 სთ. (2008-05-02 06:40:56 GMT)
--------------------------------------------------

ასეც იყო: remaining principal balance
სულ დასაწყისში ”remaining” შეგიძლია გამოტოვო, მაგრამ თუ დარჩება არც ესაა შეცდომა.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2008-05-02 16:15:36 GMT)
--------------------------------------------------

კარგად გადავხედე ყველა ლინკს (მათ შორის იმას, რომელიც რატომღაც რამდენჯერმე გაიმეორეს და ვერ გაიგეს) და კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი, რომ ნამდვილად ასეა. საწყისი ნაშთის გამოთვლა ხდება ყოველ საანგარიშო პერიოდში. ეს არის დარჩენილი თანხა, პროცენტის გარეშე და არა ბალანსი. ანუ, მაგალითად, სესხის/კრედიტის აღების დროს სესხის/კრედიტის თავდაპირველი რაოდენობა იქნება პირველი საწყისი ნაშთი, შემდეგ საანგარიშო პერიოდში კი ახალი საწყისი ნაშთი იქნება და ა.შ., სანამ სესხი სრულად არ დაიფარება ბოლო საანგარიშო პერიოდში. თუ სესხის ერთ ჯერზე დაფარვა ხდება, სულ ერთი საწყისი ნაშთი იქნება.

Maya Gorgoshidze
Georgia
Native speaker of: Native in GeorgianGeorgian
PRO pts in category: 8
Grading comment
ყველას დიდი მადლობა!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Levan Namoradze: ...+გადახედე საკუთარ დეფინიციებს. ამასთან, საიდან დასკვნა, რომ მაინც და მაინც სესხზე ან კრედიტზეა საუბარი. აი განსაზღვრება: http://financial-dictionary.thefreedictionary.com/Remaining ...
1 hr
  -> ცდები, ლევან, სწორედ ეს არის. ახლახანს ვთარგმნე ინგლისურიდან. principal თანხის ძირი, ანუ საწყისი ნაშთია ყოველ ეტაპზე.

agree  -Lika-: 'Remaining principal' is used in my internet banking for საწყისი ნაშთი.
6 hrs
  -> მადლობა, ლიკა! :-)