KudoZ home » Georgian to English » Finance (general)

მოსაკრებლის გადახდის ნიშნები

English translation: fee payment stamp (label)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Georgian term or phrase:მოსაკრებლის გადახდის ნიშნები
English translation:fee payment stamp (label)
Entered by: ilula

00:01 Feb 22, 2009
Georgian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / taxation
Georgian term or phrase: მოსაკრებლის გადახდის ნიშნები
ბრძანება მოსაკრებლის გადახდის ნიშნების შეძენის..... , დაზიანებული ნიშნების შეცვლისა და უმოქმედო დაბეგვრის ობიექტების დალუქვის წესების შესახებ
Ia Dzamashvili
United States
fee payment stamp (label)
Explanation:
previous experience
Selected response from:

ilula
Georgia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2A (coded) mark (label, stamp) denoting payment of tax (fees, dues)
Lina Episheva
4fee payment stamp (label)
ilula


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
A (coded) mark (label, stamp) denoting payment of tax (fees, dues)


Explanation:
ამ კანონის მიზნებისათვის, მოსაკრებლის გადახდის ნიშანში იგულისხმება თამაშების მოწყობისას სათამაშო მაგიდებსა და აპარატებზე, ტოტალიზატორის, ბინგოს, ლოტოს სალაროებზე მისამაგრებელი ნიშნები, რომლებიც ადასტურებს მოსაკრებლის გადახდას და თამაშების ორგანიზატორის უფლებას თამაშების მოწყობის ადგილებში სათამაშო მაგიდებისა და აპარატების დადგმასა და ტოტალიზატორის, ბინგოს, ლოტოს სალაროების მოწყობაზე.
6. მოსაკრებლის გადახდის ნიშანი უნდა შეიცავდეს:
ა) კოდს, რომლის განმეორება აკრძალულია;
ბ) მოსაკრებლით დაბეგვრის პერიოდს;
გ) განსხვავებულ ფერს სათამაშო ბიზნესის სახეობის მიხედვით.



--------------------------------------------------
Note added at 1 day12 hrs (2009-02-23 13:00:35 GMT)
--------------------------------------------------

უფრო ზუსტი ტერმინი ვიპოვე მულტიტრანში - tax stamp, gambling business tax stamp

http://www.multitran.ru/c/m.exe?CL=1&l1=1&s=tax stamp


Lina Episheva
Specializes in field
Native speaker of: Native in GeorgianGeorgian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya Gorgoshidze: დამაჯერებლადაა ახსნილი
24 mins

agree  Levan Namoradze: შესაძლოა, ჯობდეს უბრალოდ charge payment label.
1 day4 hrs

2 days8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fee payment stamp (label)


Explanation:
previous experience

ilula
Georgia
Specializes in field
Native speaker of: Russian
PRO pts in category: 4