ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Georgian to English » Law (general)

საპროცესო კოდექსი და კანონი

English translation: Criminal Procedure Code of Georgia

10:04 Nov 21, 2007
Georgian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / საპროცესო კოდექსი
Georgian term or phrase: საპროცესო კოდექსი და კანონი
სისხლის სამართლის საპროცესო კოდექსი და საპროცესო კანონი სხვადასხვაა? რუსულად процессуальный кодекс -ია? და ინგლისურად?

წინასწარ მადლობა
Salome Tkhelia
Georgia
English translation:Criminal Procedure Code of Georgia
Explanation:
.
Selected response from:

Levan Namoradze
Georgia
Grading comment
დიდი მადლობა ყველას.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Criminal Procedure Code and Rules
Maya Gorgoshidze
4Criminal Procedure Code of Georgia
Levan Namoradze


Discussion entries: 23





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Criminal Procedure Code of Georgia


Explanation:
.

Levan Namoradze
Georgia
Specializes in field
Native speaker of: Native in GeorgianGeorgian
PRO pts in category: 292
Grading comment
დიდი მადლობა ყველას.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Criminal Procedure Code and Rules


Explanation:
The Texas Criminal Procedure Code and Rules

http://www.dallassheriffsoffice.com/Intro/Main/General_Servi...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-11-21 13:27:24 GMT)
--------------------------------------------------

კიდევ ერთი ვარიანტი: Criminal Procedure Code and Law

Article 23. ...
----provided by the Criminal Procedure Code and Law on ...
http://www.cust.lt/en/article?articleID=804

Recommendations ...
...Urge revision of the Criminal Procedure Code and Law on Protecting State Secrets in line with international human rights standards.
http://hrw.org/english/docs/2004/01/29/china7123_txt.htm

თუ არ ვცდები ქართულიდან ინგლისურად თარგმნი არა?

--------------------------------------------------
Note added at 1 day2 hrs (2007-11-22 12:09:55 GMT)
--------------------------------------------------

თუ სათარგმნ მასალას ეჭვქვეშ ვაყენებთ და თუ მართლა აუცილებელია იმის დადასტურება, რომ ორივე ტერმინი არსებობს - სისხლის სამართლის საპროცესო კოდექსიც და საპროცესო კანონიც - იხილეთ ბმული, სადაც წერია:

... საკითხებს დაკავების შესახებ განიხილავს და წყვეტს საქართველოს სისხლის სამართლის საპროცესო კოდექსი...

დაკავებული უნდა განთავისუფლდეს, თუ:
.......
დ)დაკავებისას არსებითად დაირღვა სისხლის სამართლის საპროცესო კანონი.
....

http://www.imereti.ge/index.php?lang_id=GEO&sec_id=438&info_...

მე კი მგონია, თარგმანი მაქსიმალურად უნდა ასახავდეს ორიგინალს

--------------------------------------------------
Note added at 2 days2 hrs (2007-11-23 12:28:01 GMT)
--------------------------------------------------

ახლა რაღას იტყვი, ლევან? არც საქართველოს პარლამენტის ვებგვერდია შენთვის მისაღები?

საქართველოს პარლამენტის ვებგვერდიდან:

მუხლი 16. რაიონული (საქალაქო) სასამართლოს განსჯადობა
რაიონული (საქალაქო) სასამართლოს განსჯადობას მიკუთვნებულ საქმეებს განსაზღვრავს საპროცესო კანონი.

მუხლი 19. საოლქო სასამართლოს შექმნის წესი და უფლებამოსილება
...
2. საოლქო სასამართლო არის პირველი ინსტანციის სასამართლო, რომელიც კოლეგიურად, სამი მოსამართლის შემადგენლობით, განიხილავს საპროცესო კანონით განსაზღვრულ საქმეებს.

მუხლი 21. საოლქო სასამართლოს თავმჯდომარის უფლებამოსილებანი
საოლქო სასამართლოს თავმჯდომარე:
ა) თავმჯდომარეობს ერთ-ერთ სასამართლო კოლეგიას; ბ) საპროცესო კანონით დადგენილი წესით ანაწილებს

მუხლი 38. უზენაესი სასამართლოს სისხლის სამართლის საქმეთა სასამართლო კოლეგია
1. უზენაესი სასამართლოს სისხლის სამართლის საქმეთა სასამართლო კოლეგია პირველი ინსტანციით განიხილავს სისხლის სამართლის საქმეებს, რომლებიც სისხლის სამართლის საპროცესო კანონით საქართველოს უზენაესი სასამართლოს განსჯადია.

მუხლი 44. უზენაესი სასამართლოს პლენუმის უფლებამოსილება
... ბ) საპროცესო კანონით დადგენილი წესით განიხილავს ...

მუხლი 87. საქართველოს საარბიტრაჟო და სამხედრო სასამართლოების წარმოებაში არსებული საქმეების საერთო სასამართლოებისათვის გადაცემის წესი
...
3. ....რომელთა განხილვაც არ დაწყებულა 1997 წლის 15 ოქტომბრამდე, საპროცესო კანონის შესაბამისად გადაეცემა ....

http://www.parliament.ge/index.php?lang_id=GEO&sec_id=69&kan...



--------------------------------------------------
Note added at 2 days3 hrs (2007-11-23 13:37:06 GMT)
--------------------------------------------------

მე მგონი ზემოთ მოცემულ წყაროს (საქართველოს პარლამენტს) დამატება აღარ სჭირდება, მაგრამ აი კიდევ ერთი მაგალითი:

იურიდიული ფაკულტეტი
კერძო სამართლის მიმართულებით სამაგისტრო პროგრამაში მისაღები გამოცდისთვის მოსამზადებელი საკითხები.
...........
გ) სისხლის სამართლის პროცესი

1. სისხლის სამართლის საპროცესო კანონი, მისი მოქმედება დროში, სივრცეში და პირთა წრის მიხედვით;
............

http://www.law.tsu.ge/docs/iuridiuli fakulteti.magistr.Sagam...

ასეთები ბევრია და თავს აღარ მოგაბეზრებთ

Maya Gorgoshidze
Georgia
Works in field
Native speaker of: Native in GeorgianGeorgian
PRO pts in category: 106

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Manana: code and law
3 hrs
  -> მადლობა, მანანა :) მართალია, ასე ჯობს: Criminal Procedure Code and Law

agree  R. E. M: Yes, "Code and Law"...
4 hrs
  -> მადლობა, რუსიკო :) ნამდვილად ეს ვარიანტი ჯობს.

disagree  Levan Namoradze: აბსოლუტურად უმერთებულოა ”წყარო” კანონმდებლობის შეცვლა თარგმანთან ერთად. რაც შეეხება მოცემულ ქართულ ბმულს, მისი ხარისხი დასახელებიდანაც ჩანს.+სასაცილოს ვერაფერს ვხედავ. გინდა იუსტიციის სამინისტროს ვებ-გვერდი ნახე და გინდა იურისტს კითხე.
18 hrs
  -> :)))))) + ეს საიტი, რომლის ხარისხიც რატომღაც არ მოგეწონა, ოფიციალური ვებგვერდია :)

agree  -Lika-: Code and Law. სისხლის სამართლის საპროცესო კოდექსიც არსებობს და საპროცესო კანონიც. ჩვენც კომპეტენტურები ვართ ;)
21 hrs
  -> Thanks :) + მართალია, ჩვენც კომპეტენტურები ვართ და დიდი კითხვის ნიშნებით საუბარი ცოტა უხერხულია :)