KudoZ home » German to Bosnian » Other

Liebhaberei

Bosnian translation: Hobi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Liebhaberei
Bosnian translation:Hobi
Entered by: dijana_p

11:13 Aug 13, 2004
German to Bosnian translations [PRO]
Other
German term or phrase: Liebhaberei
Na pamet mi pada samo "hobi". Da li kolege misle da je to dovoljno?
dijana_p
hobi
Explanation:
Liebhaberei je tačno definiran termin u poreskoj politici i odnosi se na djelatnosti odn. prije svega na ulaganja poduzetnika, koji dugorocno ne donose sa sobom nikakvu materijalnu dobit te se ne mogu odbiti od poreza kao investicija.

Investicija je npr. kad neko kupi šljivar, ulozi u njega kapital, sredi ga i njeguje, tako da se ulozeni kapital pocne vracati kad vlasnik od ubranih sljiva moze praviti domacu rakiju i prodavati je za skupe pare u ekskluzivnim barovima u Berlinu. Tako nesto se, naravno prijavljuje i obracunava.

Liebhaberei je kad neko kupi šljivar, ulozi u njega kapital, sredi ga i njeguje, tako da od ubranog voca moze praviti tako dobru domacu rakiju da mu bude zao da je za skupe pare nudi ekskluzivnim barovima u Berlinu, vec je pije sam sa svojim jaranima.

Znaci, Liebhaberei je ulaganje "iz ljubavi", kratko receno "hobi".

Selected response from:

Sandra Milosavljevic-Rothe
Germany
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5hobi
Sandra Milosavljevic-Rothe
4strast, sklonost, naklonost
ozbos


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
strast, sklonost, naklonost


Explanation:
Nadam se da ovo pomaze. bilo bi mnogo lakse da imam cijelu recenicu.
Da li se slazes sa odgovorom.
Kao sto znamo Liebhaber je ljubavnik, zaljubljen ili neko ko voli

Pozdrav

ozbos
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

2 days22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
hobi


Explanation:
Liebhaberei je tačno definiran termin u poreskoj politici i odnosi se na djelatnosti odn. prije svega na ulaganja poduzetnika, koji dugorocno ne donose sa sobom nikakvu materijalnu dobit te se ne mogu odbiti od poreza kao investicija.

Investicija je npr. kad neko kupi šljivar, ulozi u njega kapital, sredi ga i njeguje, tako da se ulozeni kapital pocne vracati kad vlasnik od ubranih sljiva moze praviti domacu rakiju i prodavati je za skupe pare u ekskluzivnim barovima u Berlinu. Tako nesto se, naravno prijavljuje i obracunava.

Liebhaberei je kad neko kupi šljivar, ulozi u njega kapital, sredi ga i njeguje, tako da od ubranog voca moze praviti tako dobru domacu rakiju da mu bude zao da je za skupe pare nudi ekskluzivnim barovima u Berlinu, vec je pije sam sa svojim jaranima.

Znaci, Liebhaberei je ulaganje "iz ljubavi", kratko receno "hobi".




    Reference: http://dict.leo.org/?search=Liebhaberei&searchLoc=0&relink=o...
    Reference: http://www.ratgeberrecht.de/worte/rw01850.html
Sandra Milosavljevic-Rothe
Germany
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala!