KudoZ home » German to Bulgarian » Archaeology

Rollsiegel

Bulgarian translation: цилиндричен печат


10:22 Feb 11, 2009
German to Bulgarian translations [PRO]
Archaeology
German term or phrase: Rollsiegel
http://de.wikipedia.org/wiki/Rollsiegel
I_Staykova
Bulgaria
Bulgarian translation:цилиндричен печат
Explanation:
цилиндричен печат
Selected response from:

Galina Staykova
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4цилиндричен печат
Galina Staykova
1цилиндричен печат
lazarova


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
цилиндричен печат


Explanation:
цилиндричен печат

Galina Staykova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludmilla Eimer
53 mins
  -> Благодаря!

agree  Willy Obretenov
1 hr
  -> Благодаря!

agree  xxxbibienne
8 hrs
  -> Благодаря!

agree  klyunchev
15 hrs
  -> Благодаря!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
цилиндричен печат


Explanation:
Отпечатък от цилиндричния печат на Хашхамер, патеси (първожрец) на Син от Ишкун-Си, около 2100 пр.н.е. Седналата фигура най вероятно е Ур-Наму, полагащ управлението в ръцете на Хашхамер, предвождан от ламма. Присъствието на Син е под формата на полумесец.


    Reference: http://bg.wikipedia.org/
    Reference: http://bgreporter.com/index.
lazarova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  klyunchev: И на двата дадени линка не намирам термина на български. Каква е разликата с другия отговор?
10 hrs
  -> Няма разлика, изпратих цитат "Отпечатък от цилиндричния печат на Хашхамер..." като потвърждение за предложението на колегите.