KudoZ home » German to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

Rechte Seite Ausstellscheibe, 45° Öffnungswinkel

Bulgarian translation: шарнирен прозорец от дясната страна, ъгъл на отваряне 45°


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Rechte Seite Ausstellscheibe, 45° Öffnungswinkel
Bulgarian translation:шарнирен прозорец от дясната страна, ъгъл на отваряне 45°
Entered by: Diana Stantcheva

12:36 Jul 3, 2008
German to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Rechte Seite Ausstellscheibe, 45° Öffnungswinkel
Was ist "Ausstellscheibe"?
Diana Stantcheva
шарнирен прозорец от дясната страна, ъгъл на отваряне 45°
Explanation:
.... Къмпинг-ремарке, Бял, Нов автомобил, Плат, Салон кремаво-бежов, Подемен/ шарнирен прозорец на покрива, Врата за защита от насекоми, Алуминиеви джанти, 4 Спални места...

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2008-07-03 13:36:19 GMT)
--------------------------------------------------

Друг вариант: изнасящ се (навън) прозорец
Selected response from:

Veneta Georgieva
Bulgaria
Grading comment
Благодаря, Венета
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2шарнирен прозорец от дясната страна, ъгъл на отваряне 45°
Veneta Georgieva
4 +1завъртащо се прозорче от дясната страна, ъгъл на отваряне 45°
Trufev
3 +1дясна половина на прозореца - отваряща се навън на 45°
C_Metschkaroff


Discussion entries: 8





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
завъртащо се прозорче от дясната страна, ъгъл на отваряне 45°


Explanation:
-

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 45

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vili Kastrev: Не е преведено с конкретен термин, но описателно е предадено значението най-добре. Поздрави!
9 days
  -> Благодаря

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
шарнирен прозорец от дясната страна, ъгъл на отваряне 45°


Language variant: подемен прозорец РѕС‚ дясната страна, СЉРіСЉР» РЅР° отваряне 45В

Explanation:
.... Къмпинг-ремарке, Бял, Нов автомобил, Плат, Салон кремаво-бежов, Подемен/ шарнирен прозорец на покрива, Врата за защита от насекоми, Алуминиеви джанти, 4 Спални места...

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2008-07-03 13:36:19 GMT)
--------------------------------------------------

Друг вариант: изнасящ се (навън) прозорец


    Reference: http://www.wikipatents.com/ca/2371864.html
    Reference: http://www.webmobil24.com/web/bu/haendler_homepages/wiedeman...
Veneta Georgieva
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Благодаря, Венета

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miglena Loster
3 hrs
  -> Благодаря.

agree  Станислав (Stanislav) Чалъков (Chalakov)
62 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
дясна половина на прозореца - отваряща се навън на 45°


Explanation:
ІМО - дясната половина (на прозореца) е подвижна, отваряща се (навън) до 45°

C_Metschkaroff
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Станислав (Stanislav) Чалъков (Chalakov)
62 days