KudoZ home » German to Bulgarian » Bus/Financial

Bankeinzug

Bulgarian translation: внасяне по сметка


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bankeinzug
Bulgarian translation:внасяне по сметка

14:33 Mar 5, 2002
German to Bulgarian translations [Non-PRO]
Bus/Financial
German term or phrase: Bankeinzug
Bankeinzug/Uberweisung
Uberweisung å ïðåâîä, à êàêâî å Bankeinzug ? È êàêâà å ðàçëèêàòà ìåæäó äâåòå ïîíÿòèÿ?
Lina
внасяне по сметка
Explanation:
Разликата е, че Uеberweisung е превод между 2 банки, а Bankeinzug може да се направи в кеш в банков клон.
Selected response from:

Rado Varbanov
Grading comment
Благодаря за бързия превод
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Инкасиранеgrinberg_a
4 -1внасяне по сметкаRado Varbanov


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
внасяне по сметка


Explanation:
Разликата е, че Uеberweisung е превод между 2 банки, а Bankeinzug може да се направи в кеш в банков клон.

Rado Varbanov
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Grading comment
Благодаря за бързия превод

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  grinberg_a: Mislja, 4e ne e vjarno
19 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Инкасиране


Explanation:
Никак не съм убеден, че Bankeinzug е внасяне по сметка, т.к Еinzug значи ИНКАСИРАНЕ, което определено не е доброволно внасяне по сметка

grinberg_a
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 8