KudoZ home » German to Bulgarian » Construction / Civil Engineering

gerissener/ungerissener Beton

Bulgarian translation: напукан/ненапукан бетон


17:38 Oct 26, 2006
German to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: gerissener/ungerissener Beton
"Dieser Schraubanker ist zugelassen als Einzelbefestigung in gerissenem und ungerissenem Beton mit einer Druckfestigkeit zwischen ..."

Това е контекстът, в който се появява терминът.
Благодаря предварително за Вашите предложения.
Михаела
Mihaela Boteva
Bulgarian translation:напукан/ненапукан бетон
Explanation:
В Немско-руски строителен речник
gerissen e преведено като "с пукнатини".

Мисля, че тук става въпрос за бетон със и без пукнатини, т.е. напукан и ненапукан бетон.

Riss - пукнатина
Selected response from:

Maya Todorova
Grading comment
Благодаря на всички! Не мога да разделя точките - за съжаление, затова те са за най-бързо отговорилия!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1напукан/ненапукан бетон
Trufev
3напукан/ненапукан бетон
Ludmilla Eimer
3напукан/ненапукан бетон
Maya Todorova


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
напукан/ненапукан бетон


Explanation:
В Немско-руски строителен речник
gerissen e преведено като "с пукнатини".

Мисля, че тук става въпрос за бетон със и без пукнатини, т.е. напукан и ненапукан бетон.

Riss - пукнатина

Maya Todorova
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодаря на всички! Не мога да разделя точките - за съжаление, затова те са за най-бързо отговорилия!

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
напукан/ненапукан бетон


Explanation:
Напуканият бетон е с по-ниски якостни характеристики.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 51

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya Todorova: :о))
1 min
  -> Благодаря, но не съм преписал от Вас, както изглежда от пръв поглед - за 1 минута това трудно би мотло да стане.

neutral  klyunchev: Може и за по-малко.
1 hr
  -> Вие явно сте по-добър в това отношение :-)

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
напукан/ненапукан бетон


Explanation:
според мен става въпрос за напукан/ненапукан бетон

--------------------------------------------------
Note added at 32 Min. (2006-10-26 18:10:38 GMT)
--------------------------------------------------

Какво стана сега? Май се пресякоха всички отговори.

Example sentence(s):
  • Виж линка

    Reference: http://www.wuerth.bg/cat_d/00.htm
Ludmilla Eimer
Germany
Works in field
Native speaker of: Bulgarian