KudoZ home » German to Bulgarian » Construction / Civil Engineering

Korn 240

Bulgarian translation: едрина на зърното 240


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Korn 240
Bulgarian translation:едрина на зърното 240
Entered by: Mihaela Boteva

11:03 Oct 27, 2006
German to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Korn 240
Alle Edelstahlteile sind aus V2A mit fein geschliffener Oberfläche (Korn 240).

Мисля, че това е грапавост. А Вие на какво мнение сте?
Благодаря,
Михаела
Mihaela Boteva
зърненост 240
Explanation:
При абразивните материали се използва и "зърненост". Пример:
3 шкурки зърненост 120
http://megashop.bg/bosch/product_info.php?&products_id=23&os...
В случая става въпрос, че повърхността е шлифована с фин абразивен материал със зърненост 240.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2006-10-27 16:36:53 GMT)
--------------------------------------------------

http://vegas.dir.bg/_wm/catalog/item.php?did=207&df=1469&dfl...
Selected response from:

Maya Todorova
Grading comment
Благодаря на всички за отговорите! Те са близки и е изборът е труден, но смятам, че зърненост и грапавост са най-близо до моя контекст. Модификацията на отговора се налага от текста.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3шкурка размер 240
Trufev
3зърненост 240
Maya Todorova


Discussion entries: 1





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
зърненост 240


Explanation:
При абразивните материали се използва и "зърненост". Пример:
3 шкурки зърненост 120
http://megashop.bg/bosch/product_info.php?&products_id=23&os...
В случая става въпрос, че повърхността е шлифована с фин абразивен материал със зърненост 240.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2006-10-27 16:36:53 GMT)
--------------------------------------------------

http://vegas.dir.bg/_wm/catalog/item.php?did=207&df=1469&dfl...


    Reference: http://megashop.bg/bosch/product_info.php?&products_id=23&os...
Maya Todorova
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодаря на всички за отговорите! Те са близки и е изборът е труден, но смятам, че зърненост и грапавост са най-близо до моя контекст. Модификацията на отговора се налага от текста.

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
шкурка размер 240


Explanation:
Отнася се за броя на абразивните частици на единица площ.
Шкурката може да е на хартиена основа или върху тъкан.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2006-10-27 16:54:46 GMT)
--------------------------------------------------

Думата "размер" да се счита за "номер".
Не съм улучил в момента точната дума

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 51

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  klyunchev: Размерът е по-скоро за физичните измерения на листа шкурка. Шкурките имат номера: http://www.google.com/search?hl=en&newwindow=1&safe=off&q=шк...
5 hrs
  -> Номерът на шкурката е в зависимост от това дали е едра или ситна. Малък номер - едра шкурка, голям номер - ситна шкурка.