KudoZ home » German to Bulgarian » Construction / Civil Engineering

im gewachsenen Zustand

Bulgarian translation: преди започване на работата


06:07 Apr 25, 2008
German to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: im gewachsenen Zustand
Anschüttungen und Hinterfüllungen werden im eingebauten Zustand gemessen, Abtrag und Aushub wird im gewachsenen Zustand gemessen. - извадка от Leistungsverzeichnis
Благодаря!
cvetana
Bulgarian translation:преди започване на работата
Explanation:
напр. събарянето на сгради и изкопните дейности се калкулират/определят/ изчисляват преди започване на работа
Selected response from:

lazarova
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3преди започване на работата
lazarova
3в първоначално (непокътнато) състояние
Trufev


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
в първоначално (непокътнато) състояние


Explanation:
gewachsener Boden — нетронутая почва - Лингво 12

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 51

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
преди започване на работата


Explanation:
напр. събарянето на сгради и изкопните дейности се калкулират/определят/ изчисляват преди започване на работа

Example sentence(s):
  • Преди започване на изкопните работи се ..........

    www.dnsk.mrrb.government.bg/default.asp?r=47&m=497&page=23 - 14k -
lazarova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4