KudoZ home » German to Bulgarian » Construction / Civil Engineering

Flügelanschlagautomat

Bulgarian translation: автомат за машинен монтаж на крила (на дограма)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Flügelanschlagautomat
Bulgarian translation:автомат за машинен монтаж на крила (на дограма)
Entered by: Trufev

08:21 Feb 5, 2009
German to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Fenster
German term or phrase: Flügelanschlagautomat
Es geht um Fensterfertigung
Sevda Ros
Bulgaria
автомат за машинен монтаж на крила (на дограма)
Explanation:
Освен за крила на прозорци, може да се използва и за крила за терасни врати и др. подобни.
http://www.berchtold-gmbh.de/F46_54V001od_002_FAA_S2_pub.pdf
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
mersi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1машина за разпробиване и фрезоване на отвори/гнезда за/на обкова
C_Metschkaroff
5 -1автомат за машинен монтаж на крила (на дограма)
Trufev


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
автомат за машинен монтаж на крила (на дограма)


Explanation:
Освен за крила на прозорци, може да се използва и за крила за терасни врати и др. подобни.
http://www.berchtold-gmbh.de/F46_54V001od_002_FAA_S2_pub.pdf

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 51
Grading comment
mersi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxxbibienne: Машинен монтаж означава сглобяване на машини, доколкото знам.
52 mins
  -> Машинен монтаж означава и монтаж с помощта на машина, като посочената в линка, за разлика от обичайния ръчен монтаж.

disagree  xxxFidexim: Ще ми се да попитам колегата Труфев (когото уважавам искрено), ако неговата инвестиция (влагане на честно изкарани пари) зависеше от тоя превод, какво би направил?
10 hrs
  -> Колега Михайлов, аз също много ви уважавам като отличен технически преводач, но отворете линка, който съм дал и вижте, че машината не само пробива за обкова, но и поставя обкова и вс. други аксесоари по крилото.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
машина за разпробиване и фрезоване на отвори/гнезда за/на обкова


Explanation:
който знае немски и е работил с такава машина - това е!

C_Metschkaroff
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 110

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxFidexim: не че знам немски, ама такива машини познавам ;)
1 hr
  -> Тъй де, комбинацията е чудесна, ама не сме толкова бързи! Asinus asinum fricat! То и затова знаем мн неща, които други претендират, че знаят. 10х!