KudoZ home » German to Bulgarian » Engineering (general)

Schließkantensicherung

Bulgarian translation: Защитен механизъм на затворния перваз


19:32 Feb 8, 2007
German to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) /
German term or phrase: Schließkantensicherung
Контекст: гаражни врати.
Veneta Georgieva
Bulgaria
Bulgarian translation:Защитен механизъм на затворния перваз
Explanation:

Selected response from:

horungee
Grading comment
Благодаря.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Защитен механизъм на затворния первазhorungee
3Датчик против проникване с взлом от страна на фалца на вратата
Trufev


Discussion entries: 4





  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Защитен механизъм на затворния перваз


Explanation:



Example sentence(s):
  • Trifft das Tor auf ein Hindernis, stoppt es sofort und fährt etwas
  • Außerdem sorgt eine Schließkantensicherung für zusätzliche Sicherheit.
horungee
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Благодаря.

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Датчик против проникване с взлом от страна на фалца на вратата


Explanation:
В случая на гаражната врата.
Фалц - това е сглобката между затварящите ръбове на вратата и касата.
http://www.hoermann.com/com/en/media/documentations/bg_scree...

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2007-02-09 15:07:56 GMT)
--------------------------------------------------

Очевидно става въпрос за фотодатчик (фотоклетка), но предназначението на устройството остава същото като посоченото в отговора.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 24