KudoZ home » German to Bulgarian » Marketing

ansprechend

Bulgarian translation: въздействаща


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:ansprechend
Bulgarian translation:въздействаща
Entered by: Maya Todorova

09:05 Jan 19, 2004
German to Bulgarian translations [PRO]
Marketing
German term or phrase: ansprechend
 ìàðêåòèíãîâà ñòðàòåãèÿ:

Der Händler braucht eine **ansprechende** Präsentation. Wer hochwertige Produkte anbietet, achtet auch auf eine anspruchsvolle Angebotsform. Ein wichtiger Punkt.
Maya Todorova
въздействаща
Explanation:
Още един вариант.

Всъщност, смисълът е по-скоро "ЗАдействаща" ;) - т.е. презентация, която те подтиква към отговор, действие, реакция. В рекламата, способността на един рекламен материал да предизвиква реакция (в см. реактивно действие) е от съществено значение.

В определен контекст би могло да се каже и "провокираща".
Selected response from:

invguy
Bulgaria
Grading comment
Сърдечно благодаря на всички за хубавите предложения! Сигурно всеки един от предложените варианти може да се използва, но като че ли най-точно е именно това значение - презентацията не само да привлича, а да въздейства, да предизвика някакво действие у клиента, ответна реакция.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1атрактивен
Veneta Georgieva
5привлекателна
shabda
5заинтригуваща, увличаща
Erona
4въздействаща
invguy
4kachestvena, dobre podgotvena, dobre obmislena,
bambina


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
привлекателна


Explanation:
...

shabda
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in pair: 42

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kachestvena, dobre podgotvena, dobre obmislena,


Explanation:
ili drugo prilagatelono, koeto pasva na Prдsentation; mozhe bi e po-dobre da go objasnish s ", kojato da privleche vnimanieto na publikata/klientite"


bambina
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 22

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
заинтригуваща, увличаща


Explanation:
В по-свободен превод - закачлива;
такава презентация, която те предизвиква/провокира/ кара да я погледнеш още веднъж

Erona
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 26

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
атрактивен


Explanation:
"атрактивна" резентация в смисъл "привличаща вниманието", "търсеща и намираща отзвук","харесваща се", "с привлекателна и притегателна сила". Сигурно може да се намерят и още по-атрактивни синоними.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 49 mins (2004-01-19 10:55:10 GMT)
--------------------------------------------------

Съжалявам за грешката от недоглеждане. Разбира се - \"Презентация\"!

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 2 mins (2004-01-19 14:07:24 GMT)
--------------------------------------------------

Други предложения, изхождайки от значението на \"ansprechen\" \"сработвам\": \"активна\", \"действена\",\"работеща\"

Veneta Georgieva
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 490

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shabda
21 hrs

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
въздействаща


Explanation:
Още един вариант.

Всъщност, смисълът е по-скоро "ЗАдействаща" ;) - т.е. презентация, която те подтиква към отговор, действие, реакция. В рекламата, способността на един рекламен материал да предизвиква реакция (в см. реактивно действие) е от съществено значение.

В определен контекст би могло да се каже и "провокираща".

invguy
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 99
Grading comment
Сърдечно благодаря на всички за хубавите предложения! Сигурно всеки един от предложените варианти може да се използва, но като че ли най-точно е именно това значение - презентацията не само да привлича, а да въздейства, да предизвика някакво действие у клиента, ответна реакция.