KudoZ home » German to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

Hakennaht

Bulgarian translation: шев със скоби


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Hakennaht
Bulgarian translation:шев със скоби
Entered by: PMPT

18:25 Jun 26, 2007
German to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Hakennaht
Hakennaht
Ludmilla Eimer
Germany
шев със скоби
Explanation:
Само уточнявам - от дадения материал от Труфев се вижда, че на английски е hook seam, но в случая hook (Haken) e по-скоро със значението си на скоба, а не на кука.
Selected response from:

PMPT
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1шев със скобиPMPT
2шев с кукички
Trufev


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
шев с кукички


Explanation:
Елементите на шева с вид на кукички като тук: http://www.gkd.de/weaveinmotion/download/GKD-Flyer03-Fruit-F...
Не вярвам да има утвърдено име на български, така че остава на Вас да решите какво ще бъде то.
Открих на немски само 2 препратки в Гугъл, което е учудващо малко.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 54

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
шев със скоби


Explanation:
Само уточнявам - от дадения материал от Труфев се вижда, че на английски е hook seam, но в случая hook (Haken) e по-скоро със значението си на скоба, а не на кука.


Example sentence(s):
  • Ето нещо от български стр. сайт: "Днес прикрепянето става със скрити в шевовете скоби и клинове, или свързващите ръбове на панелите са така и

    Reference: http://www.stroiteli.elmedia.net/story.php?lang=bg&sid=9&isu...
PMPT
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 7
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vili Kastrev: http://www.weaveinmotion.de/download/GKD-Flyer03-Fruit-Fruch... на страница 3 може да видите снимка
287 days