KudoZ home » German to Bulgarian » Tech/Engineering

zu Abb.1

Bulgarian translation: към Фиг.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:zu Abb.
Bulgarian translation:към Фиг.
Entered by: Comtrans1

14:52 Jun 6, 2002
German to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: zu Abb.1
êàêâî ëè îçíà÷àâà òîâà ñúêðàùåíèå? Ïðèìåð, Ñõåìà?
ñëåä òåêñòà èìà èçáðîåíè îáÿñíåíèÿ íà íÿêîëêî àáðåâèàòóðè.
Comtrans1
към илюстрация 1
Explanation:
Използувах "илюстрация" като най-универсално понятие. В зависимост от типа и, може да се използува "схема", "чертеж", "рисунка" и пр.
Selected response from:

Dima41
Grading comment
Благодаря Ви за бързата реакция!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5към илюстрация 1Dima41
4на Рис. 1Ludwig Chekhovtsov


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
на Рис. 1


Explanation:
Abbildung - рисунка, чертеж, изображение

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Dima41: "zu" bedeutet "êúì"
2 mins
  -> Íå, òîâà ñàìî åäíî îò çíà÷åíèÿ - èìà îùå è äðóãè, íàïðèìåð, â, íà , çà è ò.í.

agree  ADDI
1 day10 hrs
  -> Áëàãîäàðÿ!

54 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
към илюстрация 1


Explanation:
Използувах "илюстрация" като най-универсално понятие. В зависимост от типа и, може да се използува "схема", "чертеж", "рисунка" и пр.

Dima41
Grading comment
Благодаря Ви за бързата реакция!