KudoZ home » German to Bulgarian » Tech/Engineering

watchdog

Bulgarian translation: отговорът е като на въпроса ти в EN>BG


03:05 Nov 3, 2003
German to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering / Pumpenstation
German term or phrase: watchdog
Ñúîáùåíèÿ, êîèòî ñå ïîÿâÿâàò íà äèñïëåÿ íà óïðàâëåíèåòî íà ïîìïåíà ñòàíöèÿ:

Entleerung Feldleitung
Störung Stromrichter Motor M1
Systemstörung SPS
Die SPS ist gestört.
Mögliche Ursachen: Speicher gelöscht
Watchdog
Entleerung Zubringerleitung
Überstrom Vorpumpe
Maya Todorova
Bulgarian translation:отговорът е като на въпроса ти в EN>BG
Explanation:
Думата watchdog си е английска :)

В случая:
....
Смущение в SPS
Възможна причина: паметта изтрита
Начало на отброяване на защитния таймер (като за дисплей: "защитен таймер (работи)" или нещо подобно
Изпразване на... и т.н.
Selected response from:

invguy
Bulgaria
Grading comment
Още веднъж благодаря!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5КУЧЕ ПАЗАЧ / ПАЗИТЕЛ
Daniel Mencher
4отговорът е като на въпроса ти в EN>BG
invguy


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
КУЧЕ ПАЗАЧ / ПАЗИТЕЛ


Explanation:
WATCHDOG = КУЧЕ ПАЗАЧ = ПАЗИТЕЛ

-Dan

Daniel Mencher
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

2 days16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
отговорът е като на въпроса ти в EN>BG


Explanation:
Думата watchdog си е английска :)

В случая:
....
Смущение в SPS
Възможна причина: паметта изтрита
Начало на отброяване на защитния таймер (като за дисплей: "защитен таймер (работи)" или нещо подобно
Изпразване на... и т.н.

invguy
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 99
Grading comment
Още веднъж благодаря!