KudoZ home » German to Croatian » Accounting

Verbrauchsvorraete

Croatian translation: zalihe sirovina i materijala


19:44 Nov 30, 2004
German to Croatian translations [PRO]
Accounting / accounting
German term or phrase: Verbrauchsvorraete
Die Verbrauchsvorraete umfassen Rohsoffe und Material, usw.
xxxmarijana1
Croatian translation:zalihe sirovina i materijala
Explanation:
Spadaju u kratkotrajnu imovinu:
zalihe: 1. sirovine i materijali
2. proizvodnja u tijeku ( nedovršena proizvodnja i poluproizvodi)
3. trgovačka roba
4. gotovi proizvodi
5. predujmovi
Sve na strani AKTIVE bilance
Selected response from:

Vesna Sedlar-Brezak
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zalihe sirovina i materijalaVesna Sedlar-Brezak
4zalihe potrošne robe
danijela
4potrosne zaliheAlma Piric


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
potrosne zalihe


Explanation:
Potrosne zalihe sadrzavaju sirovine i materijale

Alma Piric
United States
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zalihe potrošne robe


Explanation:
Zalihe potrošne robe obuhvaćaju sirovine i materijale itd.
A inače se govori i o zalihama sirovina, zalihama materijala...

danijela
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zalihe sirovina i materijala


Explanation:
Spadaju u kratkotrajnu imovinu:
zalihe: 1. sirovine i materijali
2. proizvodnja u tijeku ( nedovršena proizvodnja i poluproizvodi)
3. trgovačka roba
4. gotovi proizvodi
5. predujmovi
Sve na strani AKTIVE bilance

Vesna Sedlar-Brezak
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: Upravo to.
10 hrs