KudoZ home » German to Croatian » Accounting

Erzeugnisvorraete

Croatian translation: Proizvodne zalihe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Erzeugnisvorraete
Croatian translation:Proizvodne zalihe
Entered by: Alma Piric

19:46 Nov 30, 2004
German to Croatian translations [PRO]
Accounting / accounting
German term or phrase: Erzeugnisvorraete
Erzeugnisvorraete bestehen aus Vorraeten and Fertigerzeugnissesn und unfertigen Erzeugnissen, usw.

engleski output stocks, na njemacki jos i Outputvorraete
xxxmarijana1
proizvodne zalihe
Explanation:
Pogledala sam u rijecniku bas i to sto ste gore naveli. Output je prakticno proizvod.
Selected response from:

Alma Piric
United States
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zalihe proizvodaVesna Sedlar-Brezak
4zalihe gotovih proizvoda
danijela
4proizvodne zaliheAlma Piric


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
proizvodne zalihe


Explanation:
Pogledala sam u rijecniku bas i to sto ste gore naveli. Output je prakticno proizvod.

Alma Piric
United States
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zalihe gotovih proizvoda


Explanation:
Zalihe gotovih proizvoda, zalihe poluproizvoda itd.
- naći ćete i dosta referenci na googlu ako utipkate
navedene termine

danijela
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zalihe proizvoda


Explanation:
U ovom slučaju radi se o zalihama gotovih i polugotovih proizvoda (ukupne zalihe)

Vesna Sedlar-Brezak
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic
10 hrs