KudoZ home » German to Croatian » Architecture

Glockenstuhl

Croatian translation: nosiva konstrukcija za zvona


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Glockenstuhl
Croatian translation:nosiva konstrukcija za zvona

10:47 Jun 28, 2004
German to Croatian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Architecture
German term or phrase: Glockenstuhl
Kako se kaže Glockenstuhl na hrvatskom? Imam objašnjenje prema engleskom: Glockenstuhl ist bell-cage; belfry ist Glockenstube (a space for hanging bells in a church tower). Glockenstube je zvonik, zvono visi na jarmu (Joch) - da li je Glockenstuhl nosiva konstrukcija?
ala
nosiva konstrukcija za zvona
Explanation:
U pravu ste, radi se o nosivoj konstrukciji na kojoj su ovješena zvona. Meni se nameće riječ "zvonište", za razliku od zvonika, ali nisam pronašla nikakvu potvrdu da takva riječ uopće postoji.

"Veće metalne mase npr. konstrukcije na kojima vise zvona, treba spojiti sa gromobranom. "
www.zitel.hr/sigurnost/propisi/PRAVILNIK GROM.htm
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2nosiva konstrukcija
Sandra Milosavljevic-Rothe
4 +1nosiva konstrukcija za zvona
Vesna Zivcic


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
nosiva konstrukcija za zvona


Explanation:
U pravu ste, radi se o nosivoj konstrukciji na kojoj su ovješena zvona. Meni se nameće riječ "zvonište", za razliku od zvonika, ali nisam pronašla nikakvu potvrdu da takva riječ uopće postoji.

"Veće metalne mase npr. konstrukcije na kojima vise zvona, treba spojiti sa gromobranom. "
www.zitel.hr/sigurnost/propisi/PRAVILNIK GROM.htm

Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sandra Milosavljevic-Rothe: uh, prešiša me za 2 min :)
3 mins

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
nosiva konstrukcija


Explanation:
pretpostavljam da jeste

vidite slike ovdje:
http://images.google.de/images?q=glockenstuhl&hl=de&lr=&ie=U...

i usporedite s opisom ovdje: http://www.vijaka.com/akcije_u_zupi.htm

gdje pise: "Konstrukcija se sastoji od tri platforme, spojene običnim ljestvama, a koje omogućavaju dolazak do zvona i kontrolu njegove konstrukcije."

Nasla sam i izraz "preslica". To je vanjski nosac zvona kao npr. kod crkvi Val Fontana i Valica - vidi: http://www.istra.com/umag/eng/pov-4.html

Sandra Milosavljevic-Rothe
Germany
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vesna Zivcic: Bitno je da se slažemo...
30 mins

agree  dkalinic
7 hrs