ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » German to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

Kugelkopfstange

Croatian translation: kuka za vuču s kuglastom glavom

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kugelkopfstange
Croatian translation:kuka za vuču s kuglastom glavom
Entered by: dkalinic

05:44 May 19, 2006
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Zugvorrichtung
German term or phrase: Kugelkopfstange
Nalazi se na stražnjem dijelu vozila i služi za vuču prikolice.
dkalinic
kuka za vuču s kuglastom glavom
Explanation:
Davore, mislim da se radi o onome što mi zovemo kuka za vuču na stražnjem dijelu vozila s kuglastom glavom (tako to i izgleda), bez obzira što to nijemci zovu poluga.

Pogledaj sliku: http://www.renault.hr/RenaultSITe/cars/laguna_ph2_b74/access...
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Grading comment
Hvala, Tatjana. I napisao sam tako, ali nisam bio najsigurniji.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4auto kuka / kuka za prikolicu
iNekic
4kuka za vuču s kuglastom glavom
Tatjana Kovačec


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kuka za vuču s kuglastom glavom


Explanation:
Davore, mislim da se radi o onome što mi zovemo kuka za vuču na stražnjem dijelu vozila s kuglastom glavom (tako to i izgleda), bez obzira što to nijemci zovu poluga.

Pogledaj sliku: http://www.renault.hr/RenaultSITe/cars/laguna_ph2_b74/access...


    www.volvocars.hr/.../ _scf.htm?feature=%7BEA9C1EE1-2D54-40F2-9DA1-9E43186B8D11%7D&model=newS40&id=110 - 6k
Tatjana Kovačec
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 404
Grading comment
Hvala, Tatjana. I napisao sam tako, ali nisam bio najsigurniji.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  iNekic: ne bih spominjao kuglastu glavu
20 mins

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
auto kuka / kuka za prikolicu


Explanation:
Vidim da ste se već dogovorili, ali smatram da je kuglasta glava sasvim suvišna ;-)

IZRADA I MONTAŽA AUTO KUKA
http://www.auto-poljana.hr/

--------------------------------------------------
Note added at 34 Min. (2006-05-19 06:19:13 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

euro - auto kuka
http://www.hok.hr/hok/publikacije/kat2004.pdf

iNekic
Croatia
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 162