KudoZ home » German to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

Nachlaufachse

Croatian translation: prateća osovina


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Nachlaufachse
Croatian translation:prateća osovina
Entered by: dkalinic

14:00 Apr 8, 2007
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Autobusse
German term or phrase: Nachlaufachse
Durch die Achsentlastung wird die Nachlaufachse* entlastet und die Antriebsachse voll belastet.
dkalinic
prateća osovina
Explanation:
opet neoplan...
u biti i korjeni riječi odgovaraju... treba samo u moru značenja nabasati baš na konkretno... :)

L.
Selected response from:

Lucija Raković
Grading comment
Lucija, ovo je kao da smo se dogovarali. Upravo sam tako preveo pogledavši Neoplanovu stranicu na hrvatskom. ;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4prateća osovina
Lucija Raković
3zatur osi
Kristina Kolic


  

Answers


21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zatur osi


Explanation:
zatur osi:
http://www.hyundai-auto.hr/hrv/main.asp?page=novosti&detail=...

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2007-04-09 12:52:19 GMT)
--------------------------------------------------

onda ništa, žao mi je :-(

Kristina Kolic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: To nije zatur osi, jer se na njemačkom kaže Wellennachlauf. Nachlaufwele je nešto drugo.


1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prateća osovina


Explanation:
opet neoplan...
u biti i korjeni riječi odgovaraju... treba samo u moru značenja nabasati baš na konkretno... :)

L.



    Reference: http://www.man.hr/neoplan/hr/Tourliner.htm
Lucija Raković
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 75
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Lucija, ovo je kao da smo se dogovarali. Upravo sam tako preveo pogledavši Neoplanovu stranicu na hrvatskom. ;)