KudoZ home » German to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

Radlaufverkleidung

Croatian translation: obloga blatobrana


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Radlaufverkleidung
Croatian translation:obloga blatobrana
Entered by: dkalinic

07:36 Oct 27, 2007
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Radlaufverkleidung
Schlösser .1. der Radlaufverkleidung mit Schlüssel entriegeln bzw. bei geschraubten Radlaufverkleidungen Schrauben herausdrehen.
dkalinic
obloga blatobrana
Explanation:
tako se zove najverovatnije deo o kome je reč, radi se o plastičnoj unutrašnjoj oblozi na karoseriji automobila - neki ga imaju a neki ne. U prilogu je link na hrvatski pravilnik u kome se ovaj deo pominje a i drugi sa slikom
pozdrav iz beograda

--------------------------------------------------
Note added at 4 Stunden (2007-10-27 12:06:53 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.justkampers.de/product_info.php/products_id/10385
http://www.peugeot-schrauber.de/intenieur.htm
Selected response from:

Srdjan Miladinovic
Grading comment
Hvala, Srđane. To i jest taj dio.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1obloga blatobrana
Srdjan Miladinovic
3obloga/oplata luka kotača
Ivana Kahle


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
obloga/oplata luka kotača


Explanation:

Prvi dio složenice iskemijala sam preko engleskog - wheel arc.
Verkleidung je obloga, oplata.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-10-27 11:37:00 GMT)
--------------------------------------------------

Još jedna ideja:
U Dabcu sam našla izraz "Radkranz", što je vijenac kola/kotača, naplatak.
Engl. prijevod za "Radkranz" je "run of a wheel" - ovaj "run" mi nekako miriši na "Lauf".

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-10-27 11:39:55 GMT)
--------------------------------------------------

e-Wörterbuch kaže da je "Radlauf" na engl. wheel housing.
To bi bilo kućište kotača.
E, sad sam Vam dala za misliti ... a i sebi :-)

Ivana Kahle
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 28

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
obloga blatobrana


Explanation:
tako se zove najverovatnije deo o kome je reč, radi se o plastičnoj unutrašnjoj oblozi na karoseriji automobila - neki ga imaju a neki ne. U prilogu je link na hrvatski pravilnik u kome se ovaj deo pominje a i drugi sa slikom
pozdrav iz beograda

--------------------------------------------------
Note added at 4 Stunden (2007-10-27 12:06:53 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.justkampers.de/product_info.php/products_id/10385
http://www.peugeot-schrauber.de/intenieur.htm



    Reference: http://arhiva.autonet.hr/autonet/predstavljamo/hondakup/Tehn...
    Reference: http://www.adplastik.hr/3autoext.htm
Srdjan Miladinovic
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala, Srđane. To i jest taj dio.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sazo
4 hrs