KudoZ home » German to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

Ölmessstab

Croatian translation: šipka za mjerenje razine ulja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ölmessstab
Croatian translation:šipka za mjerenje razine ulja
Entered by: Ana Kardum

21:41 Feb 16, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / dijelovi automobila
German term or phrase: Ölmessstab
Hydraulikölstand mit Ölmessstab im Ausgleichsbehälter kontrollieren.
Ana Kardum
Croatia
šipka za mjerenje razine ulja
Explanation:
Susreće se i mjerač razine ulja, ali je u Aninom primjeru bolje upotrijebiti šipku za mjerenje (razine) ulja.
Selected response from:

dkalinic
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6mjerač uljaAleksandar Medić
5 +1šipka za mjerenje razine uljadkalinic
4 +1šipka za provjeru ulja
iNekic


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
mjerač ulja


Explanation:
mjerač razine ulja
pokazivač razine ulja



--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2008-02-16 21:47:20 GMT)
--------------------------------------------------

Sa slike je jasno o čemu se radi:
http://images.google.com/images?q=Ölmessstab

Vratite mjerač ulja na mjesto.
http://www.jasmin-maziva.hr/content.asp?IdGrupaTekstovi=1&Id...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-02-16 21:48:28 GMT)
--------------------------------------------------

izvadi mjerač ulja i pogledaj koliko ga ima, ako je ispod pola nešto ne valja
https://komunikator.tportal.hr/forum/posts/list/30027741.pag...

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2008-02-16 21:49:15 GMT)
--------------------------------------------------

…inženjeri su potpuno izbacili mjerač razine ulja u automatskom mjenjaču, i tako oslobodili vlasnike povremenog provjeravanja razine ulja za automatske mjenjače.
http://www.autoweb.hr/article.php?story=20061022184639440

Aleksandar Medić
Does not meet criteria
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tatjana Kovačec: mjerač razine ulja je bolje rješenje, kod pokazivača razine ulja bi se moglo dvosmisleno shvariti, u smislu instrumenta na ploči s instrumentima
6 mins
  -> Hvala. Primjedba je na mjestu.

agree  Lucija Raković: slažem se i s Tatjanom
26 mins
  -> Hvala.

agree  sazo
1 hr
  -> Hvala.

agree  Kristina Kolic: mjerač razine ulja
3 hrs
  -> Hvala.

agree  krtko
10 hrs
  -> Hvala.

agree  Ivana Zuppa-Baksa: mjerač razine ulja
14 hrs
  -> Hvala.

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
šipka za mjerenje razine ulja


Explanation:
Susreće se i mjerač razine ulja, ali je u Aninom primjeru bolje upotrijebiti šipku za mjerenje (razine) ulja.

dkalinic
Does not meet criteria
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 76
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jelena Bubalo
3 days18 hrs
  -> Hvala, Jelena

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
šipka za provjeru ulja


Explanation:
U neodlučnosti komu dati "agree", predlažem treće rješenje ;)

Naime, "mjerač" ili "pokazivač" nije dovoljno precizno, jer nije jasno o kakvu se instrumentu/osjetniku radi.
Tako smatram da treba reći "šipka", no njome se ne kontrolira samo razina ulja, nego i njegova "istrošenost", što se vidi po boji, pa i eventualna zagađenost vodom/tekućinom za hlađenje (=jedan od najjasnijih pokazatelja kvara brtve glave motora).

iNekic
Croatia
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 162

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: Ivane, osim moga i tvoj prijedlog je prihvatljiviji od mjerača.
3 days18 hrs