KudoZ home » German to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

Bundschraube

Croatian translation: obodni vijak


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bundschraube
Croatian translation:obodni vijak
Entered by: Ana Kardum

01:52 Feb 24, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / dijelovi automobila
German term or phrase: Bundschraube
Bundschraube ausschrauben.
Ana Kardum
Croatia
obodni vijak
Explanation:
Ana, to je obodni vijak. Na engleskom collar screw.
Selected response from:

dkalinic
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5obodni vijakdkalinic
5 -1vijak sa šesterostranom glavom i vijencem
Ana Kübli


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
vijak sa šesterostranom glavom i vijencem


Explanation:
Ovaj sam prijevod pronašla u Hrvatskom ili srpskom i njemačkom slikovnom rječniku (Oxford-Duden-Cankarjeva Založba, 1988.).


Ana Kübli
Croatia
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  dkalinic: Ana, to u slikovnom rječniku je čista glupost. Na njega se nemojte previše zanositi.
23 hrs
  -> Ja sam navela taj prijevod radi eventualne pomoći, obično to može dovesti do pravog prijevoda. Nisam namjeravala pisati gluposti!?

1 day6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
obodni vijak


Explanation:
Ana, to je obodni vijak. Na engleskom collar screw.

dkalinic
Does not meet criteria
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 76
Grading comment
Hvala!