KudoZ home » German to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

Pritarderbetrieb

Croatian translation: PriTarder


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Pritarderbetrieb
Croatian translation:PriTarder
Entered by: Gordana Podvezanec

19:11 Mar 15, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / carparts
German term or phrase: Pritarderbetrieb
Funktionsbeschreibung Pritarderbetrieb_1
Gordana Podvezanec
Croatia
PriTarder
Explanation:
http://www.man-mn.com/en/Innovation_and_Competence/Applied_s...

"MAN – Pritarder
Zvučno i nadahnuto ime proizvoda obično je dobar put do pažnje potencijalnih korisnika. Pored toga može postati i pojam te već sam naziv ili kratica govori sve; (...)
novi MAN-Pritarder ili Acquatarder (...)
Samo ime povezuje retarder i vodu, do danas nepoželjno i nezamislivo zajedno. -Tarder jer se radi o uređaju za trajno kočenje vozila odvojenom od mjenjača brzina, Pri- jer je kao primarni smješten ispred spojke (u smjeru toka momenta od motora), a Acqua jer je sad voda radni medij."
http://www.autohrvatska.hr/nnnews_man.asp?id=85

Na toj stranici se nalazi i podroban opis i slika.

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2008-03-15 19:49:36 GMT)
--------------------------------------------------

Stavila sam PriTarder zato što je to zaštićeno ime:
The MAN PriTarder®

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2008-03-15 19:52:21 GMT)
--------------------------------------------------

Našla sam i "primarni retarder - PriTarder"

"Voith Turbo ga je razvio pod imenom Aquatarder, a integriran u MAN-ov sustavkočenja naziva se PriTarder (skraćeno od Primary Retarder), primarni jer jesmješten ispred spojke u smjeru toka momenta od motora"

http://hrcak.srce.hr/file/10357
Selected response from:

Kristina Kolic
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1PriTarder
Kristina Kolic
4rad pritarderaTomislav Kojundzic


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
PriTarder


Explanation:
http://www.man-mn.com/en/Innovation_and_Competence/Applied_s...

"MAN – Pritarder
Zvučno i nadahnuto ime proizvoda obično je dobar put do pažnje potencijalnih korisnika. Pored toga može postati i pojam te već sam naziv ili kratica govori sve; (...)
novi MAN-Pritarder ili Acquatarder (...)
Samo ime povezuje retarder i vodu, do danas nepoželjno i nezamislivo zajedno. -Tarder jer se radi o uređaju za trajno kočenje vozila odvojenom od mjenjača brzina, Pri- jer je kao primarni smješten ispred spojke (u smjeru toka momenta od motora), a Acqua jer je sad voda radni medij."
http://www.autohrvatska.hr/nnnews_man.asp?id=85

Na toj stranici se nalazi i podroban opis i slika.

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2008-03-15 19:49:36 GMT)
--------------------------------------------------

Stavila sam PriTarder zato što je to zaštićeno ime:
The MAN PriTarder®

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2008-03-15 19:52:21 GMT)
--------------------------------------------------

Našla sam i "primarni retarder - PriTarder"

"Voith Turbo ga je razvio pod imenom Aquatarder, a integriran u MAN-ov sustavkočenja naziva se PriTarder (skraćeno od Primary Retarder), primarni jer jesmješten ispred spojke u smjeru toka momenta od motora"

http://hrcak.srce.hr/file/10357

Kristina Kolic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sazo
12 mins
  -> Hvala!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rad pritardera


Explanation:
Ovo je prijevod termina koji koristimo u MAN-ovim uputama za održavanje i popravljanje vozila.

Tomislav Kojundzic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16